Gå til innhold

Kan babyen min hete Pollyanna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan det, men vil neppe det.

Skrevet

Nei synes ikke det.

Skrevet

Ja. om hun har musefletter, går med Pepitarutete tresko og kan jodle

Skrevet

Ja, den kan vel det. Om enn litt ufrivillig.

Skrevet

Huff....jeg vil håpe at du ikke gjør det!

Skrevet

Uff nei, stakkars barn. Du må finne på noe annet.

Skrevet

Det er jo bare tull, skjønner dere ikke det?

Skrevet

Tull eller ei; kan andre kalle barna sine Chrissander og Savannah, så kan pokker meg du kalle barnet ditt Pollyanna;)

Skrevet

hun var den som fant alltid noe positiv i alt negativt som skjedde henne ;) er skrevet bok om henne. hvis du synes det er fint så er det det viktigste..

Skrevet

Selvfølgelig kan hun hete det, men det er nok ikke så lurt, mtp framtiden der hun skal møte andre mennesker.. Tror det vil en del mobbing gitt.

Om man som mor eller far synes det er fint, er det ikke dermed sagt at det er det viktigste eller lureste, eller at det er fasiten. Det er lov å tenke seg om en del ganger, se på muligheten for et annet navn, det er lov å velge navn der sannsynligheten for mobbing ikke er så høy.

Der er nå min mening.

Skrevet

Ja, hvis du vil at hun skal bli ledd av hver gang hun presenterer seg selv, så er det klart at hun kan hete det!

Polly vil ha kjeks..:)

Skrevet

Selvfølgelig kan hun det, men siden "polyandri" er betegnelsen på ekteskap mellom én kvinne og flere menn, så tror jeg personlig at jeg hadde styrt unna pga. enkelte assosiasjoner.

Skrevet

får peanøtter assosiasjoner her, og store grusomme pappegøyer.. hadde ikke kalt noen jeg var glad i for det navnet.

Skrevet

Selvsagt kan den ikke hete det. Det er barnemishandling.

Skrevet

Haha det var flere her som tenkte på "Polly vil ha kjeks" ja...

Huff beklager, men det fungerer rett og slett ikke for meg.. og tror nok dessverre det er en del som kommer til å tenke på papegøyer når de ser navnet..... Synes ikke egentlig navnet var så fælt, men skaper litt feil assosiasjoner....

Skrevet

Skal du føde ett klosettrensemiddel? :)

I såfall, jada! :)

Skrevet

Ville ikke anbefalt det nei... - et typisk nav som andre barns foreldre studder endel over når de hører det.... ellers litt papegøyeaktig, polly wants a cracker, peanutter m.m.....

Barnet ditt blir ikke mindre spesielt om det heter noe litt mer smakelig / normalt.

Skrevet

Glem nå for all del ikke stakkars Carosander som må henges ut i alle navnetråder her inne...

Skrevet

Etter hva jeg mener.. så nei. kan ikke kalle et barn det,

Skrevet

selfølgelig kan du kalle babyen din det.

men om det er fint er en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...