Wishes* Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hvor langt ut i svangerskapet er det vanlig? Trodde det bare var de første ukene jeg. Og jeg mener ikke ligamentstrekk. Jeg er nå 19 uker påvei. Hvor lenge hadde du det?
Gjest Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Mine "menssmerter" stoppet opp ved uke 8 og de kom igjen i uke 13 men kan ikke dette også være tidlige kynnere? Kan være du har det også, jeg skal ta det opp med jordmoren min..
respektatauten Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 er bare på besøk her inne:) må desverre si at jeg har mye smerter enda... er 30+2 i dag.. det er forskjellige smerter, men har sterke intense menssmerter hver dag... elers er det nye strekk-smerter og verking.. er ikke gøy, har vært en del bekymret, men det er normalt sier jormor... håper virkelig det gir seg for deg, er ikke noe gøy!
1gang09 Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 er en liten snik tur inne fra 3tri. Jeg har 2dager til termin og har kjempe mensen smerter enda, og har vel hatt det nesten gjennom hele svangerskapet desverre.. så blir vel ikke noe bedre.
Gjest Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Det er vel kynnere du har, samme som meg. Jordmora mi sier det er helt normalt, og jeg hadde også mye kynnere i første svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå