Gå til innhold

trenger regnbukse med plass til voksende mage... OG etterpå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke råd til å bare kjøpe en regnbukse nå og kjøpe ny om en liten stund :(

men jeg MÅ ha regnbukse nå mens jeg går gravid.

tenkte på sælebukse, men finner ikke noen sånne i butikkene, bare svindyre gore tex bukser og det er utelukket å betale flere tusenlapper for ei bukse nå.

noen som har erfaring med regntøy som det er plass til magen i?

må ha noe som puster med ER vanntett siden jeg går fra byen til UiB hver dag.

var klissvåt i går :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt oljebukse med seler når jeg har gått gravid. De selges på plasser som har arbeidstøy. Slike hvite eller oransje som arbeidsfolk bruker. Jeg blir stooor når jeg er gravid, så jeg endte med ganske stor str på buksa. Det var noen knapper i siden som regulerte litt, men den var likevel stor etter fødsel. Men det blir vel litt vanskelig å finne noe som passer over magen både unger og etter svangerskap.

Skrevet

Dersom du har regnjakke som går over magen så trenger du vel ikke nødvendigvis ny regnbukse? Oljebukse er alternativet, men den puster IKKE!

Skrevet

ble klissvåt fra låra og ned til anklene jeg... :S

Skrevet

men det der er vel sånne som er helt tette?

da svetter jeg som en gris og er klissvåt allikevel... fra innsiden :(

HI

Skrevet

Jeg trodde du hadde en regnbukse allerede som det ikke er plass til mage inni, så tenkte at så lenge du har en regnbukse så kan du ha den under magen og regnjakken oppå. Skjønte ikke at du ikke hadde regnbukse i det hele tatt, beklager det:-) Jeg ville investert i noe skikkelig, som har strikk i livet som du kan dra ned under magen. Da har du noe som puster, veier lite og som du kan bruke etter svangerskapet også. Koster eundt 1000 kr på sportsbutikk, men det er vel anvendte penger i lengden!

Skrevet

under magen ja... hm

tenkte egentlig bare på noe som det var plass til magen inni jeg :S

og helt rett. jeg har altså ikke regnbukse.... hadde men den ble borte i flyttingen netopp til Bergen.. (utrolig ting å miste når man flytter hit).

skal en tur innom intersport og kikke etterpå....

er bare så utgjort om jeg først må kjøpe en for så å investere i enda en om bare noen mnd :(

HI

Skrevet

Så lenge du har en jakke oppå så er det null problem å ha buksen under magen:-) Jeg har en fra Bergans, (den heter superlett) som både min mann og jeg kan bruke. Den er sydd slik at det er god plass til rumpe og lår (den krøller seg liksom sammen dersom du ikke fyller den helt ut), og det er regulerbar strikk i livet. Jeg har livvidde 27, min mann har 32... Den kan jeg bruke hele svangeskapet uten problem, og jeg kjøpte den til bruk etter mitt første svangerskap når jeg skulle ut å trille tur. Bor også i Bergen, så vet godt hva du mener med at vi trenger bra regntøy her;-) Jeg har hatt min bukse i 4 år, har brukt den mye og den ser ut som ny!

Skrevet

jakken min er Bergans, og den er jeg veldig fornøyd med. egentlig ikke regnjakke, men slik litt stiv fritidsjakke i noe goretex aktig stoff.

den holder det meste ute :) og puster.

men jeg trenger en bukse som sagt :)

skal se i dag jeg, håper intersport har litt utvalg :)

siden du bor i Bergen; har du noen sportsbutikk å anbefale som har bedre utvalg enn andre?

er litt bortskjemt der, siden jeg kommer fra et lite sted der den ene butikken må ha ALT for å være liv laga lol

HI

Skrevet

Sportsbutikken på Galleriet (sportsgalleriet?) har masse Bergans, jeg tror jeg ville startet der og sett om jeg fant noe der:-) De har også andre bra merker der. Lykke til i jakten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...