Gå til innhold

hva feiler det katten min!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gamle katt (14 år) har litt akutt syk over natten han klarer ikke å gå rett, helt ute av balanse, faller hele tiden og virker veldig forvirret, spiser men kan ligge i ro og plutselig falle om, vi skal til dyrelegen med ham nå og jeg er så lei meg for at vi må avlive den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan høres ut som om den har hatt et slag etc

Lykke til hos dyrlegen

Skrevet

kommer ann på, mye kan fikses, men om deler av hjernen slutter å funke er det nok bare en vei..

Men krysser fingrene å håper på det beste =)

Skrevet

Ønsker pusen din alt godt og håper det bare er virus på balansenerven e.l. Men pusen er jo en gammel "mann", så det kan dessverre også være noe alvorlig som plutselig har blitt gjeldene. Håper ikke det. Har selv tre pusekatter og ingen å miste!

Klem!!!

Skrevet

Ja tusen takk, nå er han dratt til dyrelegen og jeg klarte ikke å være med engang, tenkte bare at det ble siste gang jeg så katten nå:( Huff er så trist, han gikk ofte på do idag og kastet opp en del i natt.. Er så trist siden vi har hatt katten så lenge.. :( Håper det finnes noe vi kan gjøre, var så vondt å se han falle hele tiden og virke helt forvirret!!:(

Skrevet

Huff ja. Det er ikke mye hyggelig. Husker selv alle de pusene jeg har mistet/måtte avlive i løpet av mine ørten år her på jorden. Like trist og fælt hver gang. Krysser fingrene for at det ikke er siste gang du så pusen din nå, men at den kun trenger en antibiotikakur e.l. Men man skal jo ikke holde de i live for enhver pris. De fortjener å slippe når de har vondt og en ev. bare kan forlenge livet med noen måneder. Men nå skal vi ikke ta sorgene på forskudd da :)

Krysser og krysser fingrene for deg og pusen :)

Skrevet

tusen takk. Ja det er sant, har litt dårlig samvittighet her også for vi har fått inn en pusunge og han ble så lei/deprimert de siste ukene, følte vel at han ikke fikk nok oppmerksomhet, og nå skjer dette.. Er så utrolig glad i dyr og når en katt må avlives spesielt en jeg har hat lenge går det skikkelig inn på meg, er jo en familiemedlem katten også! Blir trist når datteren min kommer hjem og lurer på hvor gamlepus er :-(

Skrevet

Nå er katten død, han hadde kraftig hjerneslag og nyresvikt:-(

Skrevet

Off så trist, Della!:( Føler virkelig med deg og dine.. En katt er så mye mer enn en katt, den blir jo som et medlem av familien..

Men, nå må du bare tenke som så at pus har det mye bedre der han er nå :) Er ikke godt for dem å være syke og ha det vondt..

Skrevet

takk, jeg vet ikke hvorfor men jeg tar dette ganske tungt, han lå og koste med meg hele natten, og nå er han borte.. Gikk på do istad og synes jeg så ham ved vasken ( han var svært glad i å drikke vann fra vasken) så var det bare et håndkle og skjønte at han er bote nå.. Utrolig tungt, jeg vet ikke hva jeg skal si til datteren min..

Vi snakket om englene igår kvell før aftenbønn kanskje kan si han er i himmelen med englene som passer på ham..

:(:(

Skrevet

Huff så trist. Måtte inn igjen for å se hvordan det gikk med pusen din!

Siden han var så alvorlig syk var det jo godt han slapp, men det tar nok mange dager og uker før det synker helt inn at han er borte for godt. Jeg tror din datter tar dette fint jeg. Hun blir sikkert lei seg, men fortell gjerne at pus er i himmelen og blir passet på og at den leker med mange andre pusekatter. Og hunder og mus osv. Der oppe er alle venner :)

Når tiden er inne så kanskje dere får lyst på en ny liten røver, men det er slett ikke noe hastverk.

Stooor trøsteklem til dere alle!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...