Gå til innhold

brukte barneklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger brukte barneklær, men har aldr i gjort det før. Derfor trenger jeg objektive oppfattninger om prisen og om kanskje alt burde vært solgt samlet?

Finn kode: 18618121

Objektivt altså, ikke at alle sier det er for dyrt for at jeg skal sette ned prisen hehe. Hva hadde dere tatt for disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ikke betalt så mye for brukte barneklær selv. La ut en del klær selv i forrige uke, solgte det samlet i pakker, og da ble det ca 2,5,- per plagg. Syntes dette var helt greit, for det er jo ofte klessalg i butikkene også, og noen ganger kan man jo få nye plagg til rundt 20-30,- Men, det er jo bare å se an responsen.. om du ikke får noen tilbakemeldinger, så er det kanskje greit å sette ned prisene litt..

Skrevet

Jeg synes også at det var veldig dyrt.

En body kan du få for 15 kr på salg på butikkene.

Skrevet

Det er nok ikke så mye å få for brukte klær fra butikkkjedene.

Jeg prøvde å selge en gang (veldig billig), men ingen respons. Men har solgt mye annet babyutstyr.

Mye billig på salg så vil ikke tro du får mer enn 5-10 kr pr.body, 15-20 kr pysj, 10 kr lue, 5-10 kr strømpebukse, 30-45 kr dresser, 20-30 kr bukse, 20-30 kr genser, 50 kr strikket dress, 50 kr fleesdress.

Men det er jo bare å prøve slik først og så heller legge ut ny annonse om du ikke får solgt.

Skrevet

jeg hadde ikke gitt så mye for brukte klær. men nå har jeg fått det som er brukt da... hadde nok heller aldri solgt brukte klær, je har gitt bort alt mitt til kjente eller fretex... så ingen bra svar fra meg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...