LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 jeg har en jente på 19 mnd, og vi prøver på nr. 2 nå =) det jeg lurte på er hvilke erfaring dere har? gullet har full barnehage. jeg tenker på slikt som sjalusi og lignende =)
-68mamma Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Eldste vår var nesten 3år da minste kom - vi har aldri opplevd noe sjalusi. Tror det er mere av det når det er lenger imellom (eller mye mindre) Venner som har over 3år mellom har opplevd en god del del sjalusi iallefall.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 okei =) hadde jeg blitt gravid nå hadde småtten vært 2 1/2 år . en grei alder tenker jeg, men det er så mange som sier at det ikke er så lurt
:) :) :) Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Hei. Prøver på akkuratt det samme :-) Jenta mi er 19 mnd, synes 2 1/2 år blir en perfekt aldersforskjell. Det er jo kjekt at det er såpass nærmt i alder at de har en leikekamerat i hverandre etterhvert... :-)
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 9. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2009 helt sant! =D du får ha lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå