Gå til innhold

Endelig ferdig :) bare kosen igjen nå :D


*mamzn*

Anbefalte innlegg

Lillesnuppa vår kom til verden for akkurat en uke siden :) 1. september..snek seg inn i bursdagsmnd til de andre 3 jentene våre,så nå er vi lykkelige foreldre til 4 nydelige septemberjenter :D

 

Det startet med at jeg mistenkte vannavg. på mandagskveld,men valgte å se an siden jeg ikke kjente noe.. kl 5 på mårningen dro vi til sykehuse likevel for å sjekke-fikk noen kynnere som kjentes anerledes ut,og vi hadde fått beskjed om å komme ved evt vannavg. pga en infeksjon jeg hadde.. (gbs-streptokokk B) man trenger intr. medisin under fødsel for å ikke smitte barnet nemlig da..

Vi pratet litt og målte hjertelyd og fant ut at det nærmet seg rier i styrke i 6 tida :) ble undersøkt,og fant ut at mlm 3-4 cm åpning også,så dette var jo suuupert!! :)

Hadde etterhvert rier uten pause så det ble kjempeintenst på veldig kort tid..valgte å bruke litt lystgass da jeg hadde fått 7-8 cm åpning,og plopp-ut kom hun som en kanonkule etter kun 2 timer å 3 kvarter :)

 

Dro hjem neste formiddag og nå bare kooser vi oss hjemme :) hun sover,spiser og koser hele tida :) ingen skriketokter enda så vi er bare verdens lykkeligste nå :)

 

Ønsker samtidig å takke for meg her,å lykke til til alle dere andre som venter håpefullt på deres små :)

*mamzn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...