Gå til innhold

Termin i dag og ufattelig lei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, sitter her med termin og ikke antydning til at noe skjer. Er ubeskrivelig lei. Nå må h*n bare komme ut ellers går jeg fullstendig fra vettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt og syt, vær glad du kan få barn!

Skrevet

Nyt stillheten mens den varer :)

Skjønner du er lei altså,men hold ut :)

Skrevet

hvordan er formen rent fysisk? Kanskje DU burde komme deg ut litt, få tiden til å gå... Ellers blir det fryktelig lenge å vente, det er mange som går langt over termin (ikke for å ta fra deg motet). Men du kan ikke bare sitte rett opp og ned og vente, da blir man gal, da!

Skrevet

Annie 10:54, når du har en dårlig dag, setter du deg ned og tenker på hvor heldig du er som ikke har MS, kreft, HIV eller en annen alvorlig sykdom? Neppe. HI er sikkert glad for at hun kan få barn, men jeg kan selv skrive under på hvor ekstremt frustrerende det av å gå på overtid.

Skrevet

Har gått på overtid selv jeg. Og klart det er kjipt, men det er ikke verdens undergang. Når jeg ser på gutten min så tenker jeg at jeg er heldig som har han, men det stikker likevel å vite at jeg kanskje ikke får en til. Man blir motløs når man mister gang på gang.

Å gå på overtid er ingenting annet enn kjedelig! Det er ikke akkurat noen alvorlig sykdom.

NN 10.54

Skrevet

Etter masse kynnere og flere våkennetter i ukene 3 og 2 uker før termin, så "stoppet" alt opp den siste uke..

På termindagen var jeg på fjelltur...2 dager på overtid var jeg også på fjelltur...5.dagen over gjennomføret jeg min daglige treningsøkt på kvelden før jeg la meg..Kjente INGETING....Ikke antydning til at fødsel skulle skje..Klokka 0100 vekte jeg mannen, fryktelig i tvil om jeg bare måtte bæsje, eller om det var noe annet..klokka 0200 bestemte vi oss for å dra..0230 ble vi innskrevet på sykehuset og fem på halv seks var ungen ute...DET hadde jeg ikke trodd mens jeg satt og trampe på ergometersykkelen mellom 2000 og 2100 kvelden før...

Og selv om du ikke tror det er mulig nå,- du kommer til å savne dagene ungen var i magen....Hvor "enkelt" alt fortsatt var....Jeg VET det høres urealistisk ut,- jeg har vært der selv,-men mange gang kommer du til å tenke,- "det var enkelre med ungen inne i magen"...:o) Vi kan jo snakkes om et par måneder :o) He.he..

Lykke til

Skrevet

Mulig jeg er rar, men jeg gikk 8 dager over termin og ble ikke lei i det hele tatt. Var litt kjedelig kanskje, men koste meg på shopping og gikk turer og nøt stillheten. Skjønner ikke hva som er så fælt med overtid hvis man ikke er syk el.

Skrevet

Hang in there :) Jeg gikk 10 dager over termindato denne gangen, og var også skikkelig lei på slutten. Det beste rådet jeg kan gi deg er at du bør bruke all tid du har på personlig velvære. Ta en tur til frisøren, gå på kino i kveld med noen gode venninner, skjem deg selv bort :) Når babyen kommer, får du ikke gjort noe for deg selv på ganske lang tid, så benytt anledningen nå mens du har den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...