Gå til innhold

Nå faller dommen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere det blir?

Døden? Livstid, i Kongo?

Kanskje de får sone her hjemme? Not..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driver å diskuterer det samme inne på skravle. Jeg tror det blir dødsstraff i denne omgangen, og så kommer saken til å ankes videre.

Skrevet

synes det stod i Vg livstid. I dag sånn i forbi farta da jeg var i butikken istad

Skrevet

Jeg og tror det blir dødstraff. Ingen tvil der.

Skrevet

Er vel temmelig sikker på at de dømmes dødsstraff ja...

Skrevet

Hallo?!

 

12 millioner dollar kreves i erstatning av familien til den drepte sjåføren? Skulle likt å se en familie her til lands få en slik sum i erstatning ved tap av en av sine kjære...

 

Og de krever 1 million kongolesiske(?) i erstatning for bilen?

Skrevet

For å ikke snakke om noe rundt 300 mrd. for spionasje? Bare tull.

Skrevet

ja dødsdom,men mye dem sikkert har blitt prakka på for å få penger.

Men drapet kommer dem nok ikke unna med.Dem fortjener straff for drap ,men det andre trur jeg er piss.

Vi får jo faen ikke erstatning for noe her i landet og dem vil ha flere millioner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...