Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hva tror dere det blir? Døden? Livstid, i Kongo? Kanskje de får sone her hjemme? Not..
Lea Laus Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Jeg driver å diskuterer det samme inne på skravle. Jeg tror det blir dødsstraff i denne omgangen, og så kommer saken til å ankes videre.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 synes det stod i Vg livstid. I dag sånn i forbi farta da jeg var i butikken istad
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Jeg og tror det blir dødstraff. Ingen tvil der.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Er vel temmelig sikker på at de dømmes dødsstraff ja...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Hallo?! 12 millioner dollar kreves i erstatning av familien til den drepte sjåføren? Skulle likt å se en familie her til lands få en slik sum i erstatning ved tap av en av sine kjære... Og de krever 1 million kongolesiske(?) i erstatning for bilen?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 For å ikke snakke om noe rundt 300 mrd. for spionasje? Bare tull.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 ja dødsdom,men mye dem sikkert har blitt prakka på for å få penger. Men drapet kommer dem nok ikke unna med.Dem fortjener straff for drap ,men det andre trur jeg er piss. Vi får jo faen ikke erstatning for noe her i landet og dem vil ha flere millioner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå