Gå til innhold

Utrolig trøtt! Vanlig? (uke 22) samme som 2. tri.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 22 nå, og merker at kreftene helt har sviktet. Går rundt i en døs hele dagen. Legger meg oftest sammen med 6-åringen i 8-tiden om kvelden og sover til 7 om morgnen. Har så lyst til å orke å sitte oppe å se en film med mannen min, eller spise en sen middag og bare sitte og skravle litt på kvelden, men det er helt utelukket. Har prøvd flere ganger, men sovner om vi ser på tv eller klarer ikke følge med i samtalene vi prøver å ha.

Jeg jobber 9-15 hver dag, så har ikke så lange dager heller... Og det er sjelden noe stress på jobben. I dag var det omtrent så jeg ville gå hjem å legge meg etter å ha fulgt jenta vår på bussen til skolen... Trodde helt ærlig at trøttheten skulle gi seg etterhvert! Kan ikke huske at jeg var like trøtt forrige gang når jeg var så langt på vei.

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg vet at jeg har veldig lavt blodtrykk, og at det kan være noe av grunnen.

Blir veldig takknemlig for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjent ut dette... har rett og slett sovet i ni mnd denne ganger (2dg til termin) prøvde å snakke med legen om det, men hun bare lo og sa det var vanlig... lakris hjalp litt på blodtrykket mitt da, det kan jo prøves ;) men desverre ingen andre gode tips.....

Skrevet

Takk for svar! Har også hørt at lakris er bra for blodtrykket, men har fått beskjed om at gravide ikke skal spise noe særlig av det. (aner ikke hvorfor...)

Får vel bare fortsette å sove, sove, sove.....

Skrevet

Bør ikke spise det pga av faren for høyt blodtrykk.... vet ikke om det er noe annet..

Får håpe det hjelper litt for deg snart..

Sov godt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...