skilt Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Vi tenker på å legge inn bud på (nesten) drømmehuset. Badet oppe er med dusj og uten plass til badekar. Vi har savnet badekar de siste årene, og tenkte igrunn at når vi kjøper eget måtte det være badekar!! Det er et våtrom nede, uten toalettt, men dette er bare klargjort for vaskemaskin og tørketrommel. Rommet er kjempestort, og det jeg lurer på er om det er mulighet for å legge inn badekar? Gjøre det selv, eller få fagfolk evnt?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 kjøp dusjbadekar, sånn med badekar nedi dusjen.
h.hippo Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Er det noe sluk der da?? Hvis det er sluk, skal det vel være mulig å sette inn badekar også! Og hvis det ikke er sluk, må dere pigge opp gulvet, og legge sluk/nye rør.. Men jeg ville nok bedt om råd fra en rørlegger før jeg la inn bud, så vet du mer sikkert.. Vi har nettopp gjort noe tilsvarende her.. Pigget opp gulvet, og gravde ned til røret selv, og så kom rørleggeren og fikset resten.. Vi støpte igjen selv også.. Sparer litt på å gjøre noe selv, for timesprisen til fagfolk er jo aldri noe morsom!
skilt Skrevet 8. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2009 hehe, nei jeg har sett meg ut et boblebad skjønner du Nå har jeg levd på sparedusj i 4 år, nå er det på tide med litt luksus, hehe
skilt Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2009 Takk for godt svar h.hippo! Skal sjekke opp med en rørlegger ja! Tør du si hvor mye dere måtte ut med, hehe? Vi regner jo sevfølgelig med å bruke litt kroner på det ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå