3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 ... så masse til å bli mamma igjen:-)!! Etter en noe nervøs start, kjenner jeg nå at det skal bli SÅ koselig. Gleder meg til å kjøpe barnevogn og litt utstyr. Gleder meg til magen er der så jeg åpenlyst kan gå rundt å se på alle de nydelige tingene. Gleder meg til å få ut nurket og lukte på h*n:-). hmmm, nesten så denne gode følesen overdøver den forferdelige kvalmen, slapphet og hodepine...jaja dette må jo snart gi seg. Flere som gleder seg??
♥Bubble♥ Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Gleder meg veldig jeg også Etter mye om og men greide vi å bli gravid og lykken er stor her i heimen Har to jenter på 10 år så det blir skikkelig kos å få en liten en igjen og jentene gleder seg sånn til å bli storesøstre Hvor gamle er dine barn?
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Mine er 9 og 11 år når den lille kommer, skal love de gleder seg:-). De sjekker magen hver kveld og er like skuff over den lille forandringen hver kveld:-). De diskuterer farge på barnevogn og hvem skom skal holde babyen under dåpen...helt imponert over hvor mye de klarer å se for seg langt der framme i fremtiden.-). Jeg og mannen min fikk sjokk da jeg ble gravid på første forsøk, og det var faktisk ganke tøft å venne seg til tanken...selvfølgelig helt anneledes enn for dem som sliter med å få det til, iallefall så snart jentene fikk vite og vi så deres entusiasme måtte vi bare legge bort alle bekymringer og begynne å glede oss for fullt:-). Huff bare så synd at det er så lenge til mars...
♥Kabrimor♥ Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Heisann!! Vi venter også en liten attpåklatt 19. mars! (Jeg snik-kikka på profilen din) Våre er 6 og 9 nå, bittelitt yngre enn dine. Vi fikk det også til med en eneste gang. Jeg er også 32 år, og i tillegg er vi begge fra nord-norge!! Syns bare det var gøy at det var så mange likheter :-) Jeg gleder meg også veeldig, synes tida går såå sakte!! Jeg har fortsatt vogna fra de to største, men den er ganske sliten, har lyst å kjøpe ny, men dessverre synes mannen den gamle er bra nok. Jeg gleder meg så utrolig til å amme og koose, denne gangen skal jeg virkelig kose meg og amme lenge. Tror kanskje jeg kommer til å ha en annen ro i meg nå enn med de største. Samtidig vet jeg at det er siste gangen, så da må jeg liksom nyte det litt ekstra. Gleder meg til kvalmen skal gi seg helt, og gleder meg veldig til jeg begynner å kjenne liv. Kjente det tidlig med de andre, så det er nesten så jeg har begynt å kjenne etter allerede, men må sikkert vente 1-2 uker til før det er noen mulighet. Har ikke fått høre hjertelyden enda, og er litt lei for det, men håper på neste kontroll i neste uke... Er liksom ekstra redd og bekymret denne gangen, jo mer man vet osv... I tillegg til at jeg vet det er siste gangen... Det er en deilig tid vi går i møte....
♥Bubble♥ Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Så morsomt Vi er alle 76 modeller og fra nord-norge er fra Tromsø egentlig men bor på østlandet Gleder meg sånn til å ha en liten en å kose meg med Fikk jo to samtidig sist så det ble ikke mye kos før de begynte å nærme seg året Vi brukte 1,5 år før jeg og min kjære greide det, så dere var veldig heldig Vi var igjenom utredning og en SA før spiren satt nå. Jentene mine er helt tussete på babyer nå, de får det jo både inn hos meg og hos pappaen sin Er litt morsomt at jeg og hans kone har termin med 19 dagers mellomrom Er "redd" dette ikke er siste min. Min samboer har ingen barn fra før og ønsker seg veldig 2 stk og er allerede begynt å planlegge neste mann:) Søt han
♥Kabrimor♥ Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Hei! Skal si det var mange norlænninga her i dag! ja, regner med det var slitsomt med 2 på en gang. men sikkert gøy også. Så morsomt at jentene blir storesøstre på begge kanter samtidig. Har du begynt å kjenne noe bevegelse enda da bubble?? Er vel et par tre uker foran oss andre? Gleder meg så veldig til det. Blir liksom så mye tryggere da... Og plutselig blir det mer kos og ikke bare slit med kvalme osv.
♥Bubble♥ Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Ja morsomt de gleder seg vilt de Har kjent liv men ikke så mye og det går dager mellom hver gang jeg kjenner noe. Har heldigvis AngelSoud så jeg kan høre knøtte Gleder meg veldig til 25 september, da er det UL og vi får kanskje vite hva det er vi venter. Ja det blir mer virkelig når man kjenner de første bevegelsene, er bare helt herlig å kjenne de små dultene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå