♥2 små gull♥ Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Jeg flyr på do i ett kjør på dagtid, og det jo forsåvidt greit nok, men på natta... Herregud, jeg holder på å bli gal! Tidligere i svangerskapet har jeg måttet på do 1, kanskje 2 ganger pr. natt, men den siste uka har jeg måttet på do 6-7 ganger HVER natt!! Rekker jo såvidt å sovne før jeg må på do igjen!! Og jeg har ikke urinveisinfeksjon, det ble sjekket på forrige kontroll. Husker ikke hvordan dette var i forrige svangerskap. Er 34+5 i dag.
Rampongi Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 jeg er i uke 39 og noen netter er jeg gjerne på do 6-7 ganger ja.. kjempeslitsomt. Men noen netter sover jeg igjennom altså, så det er ikke så ille hos meg.
Ameli Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Høres kjent ut.... I natt var det 7 toalettbesøk, og i mellom slagene opp å gå pga krampe. Skal si kroppen forbreder seg på småttinger som skal ha mat om natten.
Emma27 Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 åjada det blir ikke bedre for å si det sånn. Går mellom en til to og en halv timer mellom hvert dobesøk om natten her. Så jeg er nå godt forberedt til nattammingen.. he he!
alvesnuppa <3 Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Hehe... Her er det do-besøk minst(!) annenhver time på natta. Om jeg ikke vånker av at jeg må så forferdelig tisse, så vånker jeg av ondter og må snu meg. Og da er det som regel alltid en antydning til at jeg må tisse, å da kan jeg bare glemme å prøve å sove igjenn før jeg har vært å presset ut 5 dråper ;p!!! Er 38+5 forresten.
tjorven- nr 3 Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 babyen presser mer og mer ned på blæra ja......ugh...slitsomt!!!
nesten30 Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Oi.. er visst heldig jeg... slipper unna med sånn ca hver 4. time om natten jeg.... men da drikker jeg gjerne litt lite før jeg legger meg;) Hadde termin i går:)
Minaw Skrevet 9. september 2009 #9 Skrevet 9. september 2009 I det siste har jeg faktisk måttet på do skjeldnere enn før.. (uke 38+1 nå) Kjennes ofte ut som om jeg må på do, men når jeg da går på do vil det ikke komme noe særlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå