Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 trodde ikke legene tok fettsuging på folk som allerede er tynne jeg....
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Fettsuging er ikke noen slankeoperasjon. Fettsuging passer for dem som har for mye fett på ett bestemt punkt, f.eks på magen eller lårene. Nå kan jeg ikke skjønne at noen på 48 kg har så mye ekstra fett noen steder, med mindre de er 1,20 høye, men får håpe at legen vurderte det nøye.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 selfølgelig er fettsuging for tykkefolk som vil ha vekk fett men også for normale folk som vil korrigere kroppen. min søster hadde ikke mye fett å ta av nei. trodde bare legen ville nektet henne. har flere veninner som har gått til plastisk kirurg å ville gjort ett eller annet med kroppen men har blitt avist av legen fordi han mente det ikke var noe "galt" HI
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Legen trengte vel noen feriepenger da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå