Gå til innhold

Kynnere rundt uke 14


Samanta Fox

Anbefalte innlegg

Er det flere som har fått det allerede? Jeg kan huske jeg fikk det ganske tidlig i forrige svangerskap og nå fikk jeg det for noen dager siden (etter orgasme, slik jeg husker det fra sist), og har vart siden da.

 

Det er litt godt å se at livmoren har vokst og det er aktivitet der, da føler jeg at alt er vel. Noen flere som føler det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt det siden uke 9 etter samleie. Jeg har det aldri ellers. Er i uke 15+2 nå og fremdeles er det kun etter samleie jeg har disse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt dem i noen uker nå - har hatt det gjennom hele svangerskapet med de to andre også, og det er ujevnt gjennom hele dagen. starter med murring i korsryggen, og kommer fremover i magen - akkurat som med de to andre. Med meg er kynnerne like som riene (jeg kjenner ikke forskjell når jeg er i fødsel heller...) og sånn har det vært med begge to. Vet de kommer til å komme regelmessig senere og prøve å lure meg, men nå har jeg vært gjennom dette to ganger før, og begge mine er født til termin, så tror ikke jeg kommer til å bli så bekymret denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere med kynnere!

Jeg er 14+1 i dag og har siden slutten av uke 13 hatt disse mensen murringene som har kommet igjen, noen ganger kan de være litt mer ubehagelig og vonde. Magen kan stramme seg samtidig med disse murringene men ikke alltid. Kan dette være kynnere og er det farlig å ha det så tidlig? Man hører jo så mye om for tidlig fødsel osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som kynnere og er ikke farlig. hvis de blir regelmessige (senere), tiltar i smerte, og ikke gir seg når du legger deg ned og slapper av er de litt eklere, men ofte ikke farlige da heller. dette går nok helt finfint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...