nesten30 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Så var termindagen kommet. Utrolig rart og tenke på at nå er det snart slutt på dulting og spark der innefra. Snart er jeg mamma og kjæresten min pappa. Det er så uvirkelig at vi ikke helt har klart å skjønne det enda. Men, gleder oss utrolig mye:) Snart er det slutt på å sove til 11-12 om dagen... sitte og sløve på nettet halve dagen og rett og slett bare slappe av. Snart skal dagen fylles med kjærlighet og omsorg for et bittelite vidunder som er helt avhengig av oss til absolutt alt. Snakk om spenning i hverdagen:) Vi venter og er kjempespente. Men lei? Nei. På ingen måte. Det lille barnet vårt kommer når tiden er inne. Har det trygt og godt der inne i magen.
Snabeltann Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 jeg har termin i morgen, og er heller ikke lei.. gleder meg til å se hvordan han ser ut, men vet at han kommer til å ta all min tid og krefter fremover, så han kan bare være der til han vil ut, så jeg kan slappe av litt til... gruer meg til ammingen og skrik. men gleder meg til kosingen, turene, prøve på alle klærne og permisjonstiden med pappa. går jeg over helgen kommer jeg sikkert til å bli lei, men nå er det bare å skru på tvn og ha bena på bordet så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå