Ranni Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Plutselig vil lillegutt på 5 mnd ikke sove i vogna. Legges trøtt der pleide å avstedkomme en del sutring og måtte kanskje tas opp et par ganger, men så sovnet han og sov godt og lenge nok. Nå blir det raskt hylgråt og jeg har vært nødt til å ty til bæresjalet de siste dagene. Har forsøkt å legge ham ned i vogna både i halvsøvne og i dypsøvn, men man skulle tro jeg la ham ned på spikermadrass.... hyyyyyl!! :-( Hva kan jeg gjøre?? Bærer forsåvidt med glede, men med dårlig rygg er det ikke akkurat optimalt. Dessuten innbilder jeg meg at han sover bedre i vogna, våkner så lett i sjalet. Noen som har opplevd at dette gir seg raskt, har vart en uke nå...
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Har du prøvd å legge han i senga på dagtid? Vår 3 mnd gamle gutt sover bare i senga. I vogna dupper han såvidt første kvarterer hvis jeg triller tur. Stadig noe bråk utafor huset som vekker han opp..
allegodetingertre<3 Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Hei! Vil bare si at mini på 4,5 mnd har hatt en sånn fase noen uker, men nå er det akkuratt som at det har løsnet litt. Hvis vi er ute å går på tur og hun har sovet, så henger jeg opp litt leker som hun ka se på, virker som hun går lei av og til, så har litt forskjellige som jeg bytter på. Går ikke det, så kan jeg vippe opp et slags brett, slik at hun kan sitte i sittestilling. Hun sitter ikke selv enda, så jeg polstrer med dyner slik at hun ikke vingler i vognen. dette er populært:) Blir hun søvnig av dette så bare vipper jeg henne ned igjen. Ellers hvis det er fint vær eller vi er inne på et senter eller noe så drar jeg bak kallesjen slik at hun ser mer. Ellers er mini slik at det er ikke bare å legge henne i vognen og så sover hun... Hun må være skikkelig trøtt for at det skal funke, men hvis jeg triller og humper litt da så sovner hun. Lykke til, håper det går over, det gjorde det i alle fall her, så det er håp:)
nuppa76 Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Har du prøvd å legge ungen på siden?? Min jente på 10 uker var også plutselig vanskelig å få til å sove i vogna.. Men etter at vi begynnte å legge henne på siden er det akkurat som hun bare slokner der og da.. Sover fort mellom 1-3 timer da.. Bare husk å bytt på side innimellom... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå