Gå til innhold

Er høygravid i dag...og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker virkelig nå at jeg gleder meg til å møte han som bor i magen min nå.

I natt har jeg hatt mange timer m maserier =( Hadde det forrige svangerskap også, men da begynte det ikke så tidlig. Men er kanskje sånn det er å være annengangs?

Jeg fødte 18 dager før termin sist, og er nesten litt engstelig nå for å føde før uke 37, for det vil jeg ikke... ( skal føde på føderiket, og må være 37 uker), men det er vanlig å få mase/modningsrier før når man er annengangs??

Og så er jeg skikkelig trøtt, halsbrann og morgenkvalm hi hi, syte syte ;)

Ha en fin dag allesammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er også høygravid idag! Endelig er man det på ordentlig liksom.. Mer eller mindre følt meg høygravid siden i juni, men akk nå føler jeg meg faktisk bedre på lenge. Etter vesla her har festet seg i fødestilling har jeg liksom klart å både gå og puste igjen:)

Men er godt med alt som er unnagjort, så nå er "fødeklar" neste tittel det jaktes mot. Gleder meg også såå mye til å bli ferdig, selv om jeg egentlig kan drøye litt med fødsel da. Vanskelig kombo, men men.

I motsetning til deg har jeg ikke tegn til noe som helst modning ennå da, men det er jo også mulig grunnen til det er at jeg er førstegangs.

Ha en fin dag selv, her skal det svømmes nå :)

Skrevet

Så flott at du er i god form og skal svømme å greier :) Da må du kose deg !!

Og ja neste " tittel" blir fødeklar, det blir fint =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...