Abracadabra Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 jeg lider nok litt av flyskrekk, gitt. vi bor i asia, og i morgen skal vi hjem til norge, så jeg kan være i nærheten av storfamilien når baby nr to kommer (mannen jobber prosjekt og er så å si aldri hjemme, så jeg vil hjem til mor, hehe!). det blir et helt døgn på reisefot, urk! to korte strekk på ca halvannen time, og et langt strekk på elleve (?) timer i midten. pluss masse venting på diverse flyplasser. jeg er heldigvis nesten ferdig å pakke nå, tror jeg i hvert fall...og vi har oppgradert billettene til business class, og det hjelper jo en del på hovne gravideankler...men kan alle være så snille og krysse fingrene for oss, at vi kommer oss trygt hjem? at flyene holder seg oppe når de skal det, og lander pent når de skal det? grøss...! må også skryte av min snille familie som har være nede i leiligheten vår og vasket ut etter en litt sløv leieboer, redd opp senger, og handlet inn frokost til torsdags morgen. hurra! og det beste - vi kommer oss hjem til Bergen. lenge siden vi har vært der nå. deiiiiiiilig!
nesten30 Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Oi..... høres ut som en ikke så avslappende dag for deg i morgen da ja. Men du må ha god tur... anbefaler deg støttestrømper!! Og husk å bevege deg mye på flyet. Drikk mye, så må du tisse ofte og husker å bevege deg;) Så godt å få komme hjem litt til kjente og kjære når den lille ankommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå