Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Nei, nå gir jeg snart opp disse sovegreiene, får jo ikke sove likevel Var sinnsykt sliten og trøtt da jeg la meg, men får jeg sove? Nei... Sånn var det i går natt også, sovna ikke før kl 4 og våkna igjen 7.30. Sov et par timer mellom kl 12 og 15 på dagen, men burde jo klare å sovne kl 23 på kvelden for det når jeg er så sliten!! Hvis det skal holde på sånn i flere dager/uker til så blir jeg litt sprø tror jeg. Ligger og kjenner etter om akupunkturen i dag har fått noe i gang. Har hatt noen kynnere og babyen er ganske aktiv, men noe mer enn det har ikke skjedd foreløpig.
Kråke-bolla Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 ENIG!!! Eller ihvertfall later som.... ;-) har vært våken i 8 mnd nå jeg....sover kun noen timer på dagen. Natten har jeg gitt opp, men man blir litt smårar av å være våken hver natt ja...ikke minst SLITEN.....hender jeg sitter og lurer på om jeg i det hele tatt skal tørre å gå opp på do, er redd for å falle ned trappen fordi jeg er helt i ørska...
*Jenta* Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Vet hvordan du har det. Jeg sover heller ikke noe. I natt sovnet jeg endelig sånn i 0100 tiden, våknet to timer senere av at jeg måtte på toalettet:-( Etter det fikk jeg sove kanskje 1 time... Så i dag er jeg dødssliten. Hver kveld før jeg legger meg, har jeg i det siste tenkt: er jeg utvilt nok til å føde i natt? Får nei til svar hver gang. Jeg har igjen tre uker til termin enda, så den siste tiden kan bli laaang... Kanskje kroppen forbereder oss på nattevåk og skrikende baby:-)
Jumpy Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Hei Frøkna Ser du er fødeklar så det holder nå!!! Håper alt går bra og at du slipper å gå så veldig lenge over. Med meg går det litt opp og ned, men det viser seg at han er langt i fra konsekvent i sine handlinger, så det er stadig et håp Traff skikkelig på EL denne måneden, men hvorvidt det holder er jo uvisst. Det skal jo litt mer flaks til når det er mer sporadisk prøving enn sånn veldig bevisst om du skjønne. Ønsker i hvertfall deg veldig lykke til fremover. Du må skrive inn å fortelle om hvordan det går da Klem fra meg
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2009 Hei Jumpy Om dere traff EL er det jo kjempeflott da, krysser fingrene for deg! Tenker en god del på dere fra "mannen ikke klar" forumet. Nesten så jeg ikke helt skjønner at jeg ikke hører til der inne lengre, men kulen på magen sier jo noe annet... Ja, jeg håper også jeg ikke må gå så mange dager til, men har ikke noen spesielle tegn på at det er en fødsel på vei så vi får se. Hold meg oppdatert da!
Jumpy Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Ja, kan godt forestille meg at det er litt uvirkelig til tider at du faktisk er der du er. Etter alt det du har vært gjennom av små og store kriser og frustrasjoner. Unner deg ihvertfall av hele mitt hjertet det du opplever nå. Dessuten gir deg meg håp... Venter spent på IKM denne måneden, selv om jeg vel etterhvert har blitt kanskje realistisk mht symptomer etc.Vi får se.. så lenge han er med på å elske uten prevensjon fra tid til annen, så er han jo ikke helt fremmed for tanken ihvertfall. Selv om det skal sies at denne vinglingen hans gjør meg nevrotisk til tider. Skal absolutt oppdatere deg dersom det skjer noe stort Hvil godt og prøv å sove litt før den store dagen kommer!!!
Candy girrrl Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Veldig lite søvn her og. Humøret er eletrisk! Stresserlitt med det. Var lite uthvilt til forrige fødsel i fohold til de andre. Og merket hvor lavere smerteterskel jeg fikk. Mye mer redd og pinglete. Mens fødsel før der gikk veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå