Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Sa dere noe hvis dere var på besøk eller var en plass der folk røykte? Jeg har jo familie som røyker, og jeg merker at de er ingen som spør meg eller som går ut for å ta en røyk når jeg er der! De bare tenner opp rett forran ansikte på meg. MEEN så er de veldi opptatt av at de var viktig jeg slutta røyke da jeg ble gravid, noe jeg har gjort! Hadde dere tatt dette opp, eller sakt fra?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Hva mennesker gjør i sitt hejm bruker jeg ikke å si noe på, tente de opp røyk mens jeg var der og var høygravid trakk jeg meg litt unna, distre. Samme hvis jeg var en plass der folk har den muligheten til å tenne seg en røyk. Jeg kan velge selv hvor jeg skal stå så trakk meg unna med et lite smil og det var ingen som sa noe på det. Men hadde noen tent opp røyk i mitt hjem, ja da hadde de jammen fått hørt det. Flott at du har sluttet å røyke Det har jeg også gjort. Ville ikke utsette mitt lille vidunder for røyk, nå er det over 1 år siden jeg sluttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå