Gå til innhold

Helgelandsjenter/damer...! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til med dere? Er formen bra, og begynner dere å bli utålmodige nå?

Her er jeg 2 dager på overtid nå, men er i grei form og fremdeles veldig avslappet til det hele. Er moden og har litt åpning, men er forberedt på å gå med lillegutt i magen enda en stund. :) Er jo tross alt andregangs så litt åpning og sånn trenger jo ikke bety stort... :) I tillegg er mannen borte på jobb til fredag (med mindre det skjer noe) Så det er nok enda en grunn til at jeg ikke stresser ;) Har jo også den vordende storesøster på 2 år som krever sitt, og vi koooser oss den siste tiden alene nå, må passe på å ta vare på den tiden... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også 2 dager på overtid nå.. veldig lei av å være gravid. vil bare ha han ut!! har ingen symptomer som sier at det skal skje noe snart:(

er veldig utålmodig nå:) huff..... trøtt og slitn hele dagen!!

Skrevet

håper du får litt avlastning med jenta di når du trenger det da...! :) Lillemor har vært på overnatting hos besteforeldrene sine i natt, og jeg har hatt en kjempegod natt, sovet godt og fått energi til å ta i et tak her, uten å bli utslitt etter å ha plukket opp et par leker... hihi... i tillegg var pappaen flink til å hjelpe til når han var hjemme i helga, både med rydding og med lillemor, og det trengtes, for DA var jeg sliten ja....! :)

Nå er jeg tilbake på null symptomer igjen, null murring, osv, eneste er jo dette bekkenet som ikke har samarbeidet de siste 2-3 dagene... :) Men det at jeg vet at det er litt fremgang der nedi, gjør bare alt veldig spennende, og veien til slutten kortere...! :D

har du prøvd modningsakupunktur osv?

Skrevet

hei jeg er i uke 37 nå.. og AlT begynner å bli tungt... begynner å bli lei, og mange søvnløse netter... håper hun kommer snart =):P

Skrevet

hehe, ja, nå har du jo kommet såpass langt at det ikke gjør noe om hun kommer. :) hvor er du fra da?

Skrevet

Her går det fint, har ni dager igjen til termin og koser meg med magen :-) Kjenner trangen til å rydde i huset er til stedet, men er noe "lat i kroppen" om dagene, så det blir tatt litt i rykk og napp :-) Storesøster på tre spør nå regelmessig om beibien "kommer ut i dag", og hun er veldig villig til å hjelpe mamma å gjøre i stand til beibien kommer :-)

Er det noen her inne som skal føde på Mo?

Lykke til til dere alle :-)

Skrevet

2 dager igjen til termin (10sept)

LItt skremmende at terminen plutselig er hær.

Har belaget meg på overtid så er ikke nå stress=)

Siste dagene har jeg hadd nesten konstant kynnere,

mensmurring,tak i korsryggen og nedpress, så

merker at kroppen gjør seg klar no =)

Skrevet

Hemnes83 + lille oisann :-) :

Jepp, skal føde på Mo=)

Skrevet

spennende....! :D jeg lurer på om denne fødselen blir ganske rask når den setter i gang...! håper på det, men ikke FOR fort... :P begynner å glede meg litt nå ja.. ;)

Skrevet

Eg ska og føde på Mo :) når har dere termin dere fra Mo?

Eg har 8. Oktober :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...