Øyboeren med to små <3 Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Hvordan står det til med dere? Er formen bra, og begynner dere å bli utålmodige nå? Her er jeg 2 dager på overtid nå, men er i grei form og fremdeles veldig avslappet til det hele. Er moden og har litt åpning, men er forberedt på å gå med lillegutt i magen enda en stund. Er jo tross alt andregangs så litt åpning og sånn trenger jo ikke bety stort... I tillegg er mannen borte på jobb til fredag (med mindre det skjer noe) Så det er nok enda en grunn til at jeg ikke stresser Har jo også den vordende storesøster på 2 år som krever sitt, og vi koooser oss den siste tiden alene nå, må passe på å ta vare på den tiden...
LadyLuca Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Er også 2 dager på overtid nå.. veldig lei av å være gravid. vil bare ha han ut!! har ingen symptomer som sier at det skal skje noe snart:( er veldig utålmodig nå huff..... trøtt og slitn hele dagen!!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 håper du får litt avlastning med jenta di når du trenger det da...! Lillemor har vært på overnatting hos besteforeldrene sine i natt, og jeg har hatt en kjempegod natt, sovet godt og fått energi til å ta i et tak her, uten å bli utslitt etter å ha plukket opp et par leker... hihi... i tillegg var pappaen flink til å hjelpe til når han var hjemme i helga, både med rydding og med lillemor, og det trengtes, for DA var jeg sliten ja....! Nå er jeg tilbake på null symptomer igjen, null murring, osv, eneste er jo dette bekkenet som ikke har samarbeidet de siste 2-3 dagene... Men det at jeg vet at det er litt fremgang der nedi, gjør bare alt veldig spennende, og veien til slutten kortere...! har du prøvd modningsakupunktur osv?
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 hei jeg er i uke 37 nå.. og AlT begynner å bli tungt... begynner å bli lei, og mange søvnløse netter... håper hun kommer snart =)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2009 hehe, ja, nå har du jo kommet såpass langt at det ikke gjør noe om hun kommer. hvor er du fra da?
06 <3 09 Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Her går det fint, har ni dager igjen til termin og koser meg med magen :-) Kjenner trangen til å rydde i huset er til stedet, men er noe "lat i kroppen" om dagene, så det blir tatt litt i rykk og napp :-) Storesøster på tre spør nå regelmessig om beibien "kommer ut i dag", og hun er veldig villig til å hjelpe mamma å gjøre i stand til beibien kommer :-) Er det noen her inne som skal føde på Mo? Lykke til til dere alle :-)
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 2 dager igjen til termin (10sept) LItt skremmende at terminen plutselig er hær. Har belaget meg på overtid så er ikke nå stress=) Siste dagene har jeg hadd nesten konstant kynnere, mensmurring,tak i korsryggen og nedpress, så merker at kroppen gjør seg klar no =)
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Hemnes83 + lille oisann :-) : Jepp, skal føde på Mo=)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2009 spennende....! jeg lurer på om denne fødselen blir ganske rask når den setter i gang...! håper på det, men ikke FOR fort... begynner å glede meg litt nå ja..
mamma til to blånisser :) Skrevet 10. september 2009 #10 Skrevet 10. september 2009 Eg ska og føde på Mo når har dere termin dere fra Mo? Eg har 8. Oktober
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå