Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Jeg syns sønnen min er det vakreste i hele verden og føler et ekstremt beskytterinstinkt ovenfor han. Er litt mer "rolig" når det gjelder datteren vår, selv om jeg selvsagt er like glad i dem begge.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Jeg har både sønner og døttre, men kan ikke si jeg føler noen forskjell.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Si det, jeg har ingen sønn, men føler det akkurat som du beskriver for min datter. Vet ikke om jeg ville følt det enda sterkere hvis jeg fikk en sønn også, tror det varierer mer på personligheten til barnet enn kjønnet.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Kanskje det er fordi datteren vår fremdeles er baby, og at jeg vil føle det samme for henne når hun blir eldre. Elsker henne på samme måte, men bekymrer meg ikke så mye for henne. Tenker liksom at det vil gå henne godt her i livet. Gutten vår bekymrer jeg meg for selv om jeg ikke har noen grunn:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Kan enkelt ha med mann dame forhold. Fedre har ofte spesielle følelser for døtre, og mødre har ofte spesielle følelser for sønner... Ligger i menneskets natur:)
zethaline Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Jeg har 2 av hver og jeg er bekymret og redd for dem alle sammen, på samme måte!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Jeg har enkelte mødre i min bekjentskapskrets som er sykelig opptatte av sønnene sine. Stakkars kommende svigerdøtre, de kommer til å få det vanskelig når de skal forsøke å løsrive kjæresten sin fra skjørtekanten til mor...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Derav uttrykket Mommas boys:-) Har ikke hørt om Mommas girls.
zethaline Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Jeg prøver å oppdra mine sønner sånn at ikke damene blir drittlei,fordi de ikke gidder å gjøre husarbeid.Får bare håpe jeg lykkes med jobben ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå