Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 6 åringen gråter sine modige tårer fordi "alle" har disse snodige kulene... og jeg har nesten lovet ham det i bursdagsgave... men hvor får jeg kjøpt disse snodige greiene? kikket i en lekebutikk uten hell :S
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Jeg kjøpte en pakke til sønnen min med 3 kort og 3 kuler på Brio? Husker ikke helt navnet, men var noe på B. Syns de selger det overalt jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Løp å kjøp. Det er vel knapt en 6 åring som ikke har disse nå. Det spilles og byttes i øst og vest. Vi har kjøpt på Notabene, Yes vi leker og Europris. Helt klart lønnsomt å kjøpe med flere i pakka. 79,- for en, husker ikke hva 3-pk koster, men jeg betalte 269,- for 6-pk. Hilsen hun med huset fullt av Bakuganer.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Jepp, her er det også Bakugan fra morgen til kveld. Og når det ikke er Bakugan det går i, så er det Ben10. Yess.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå