Gå til innhold

hår på magen!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det noen andre som sliter med hår på magen etter dem ble gravide?? har fått svarte hår og mer hår på magen etter jeg ble gravid og syns IKKE noe om det i det hele tatt :( kommer til og vokse magen.. søstern fikk også hår på magen når hun var gravid så er visst ikke bare meg.

 

men syns dette er veldig ubehagelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tror alle får det, spesiellt når man får litt størrelse på magen..

Jeg har det også, det er litt rart, med hår der, når man på en måte er på sitt mest feminine (når man er gravid), så får man som mannen, hår på magen... hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah jag fick mörka hår på magen efter bara nån vecka. Inte alls sexy! Har tänkt tanken själv att jag ska voksa bort dem men som hudterapeut råder jag alla att INTE göra det. Blir nog ett större problem resten av livet än det är nu några måndare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter du en gutt :)

 

IKKE FJERN DET HÅR NÅ!! Vent til du føder så skal du se at det forsvinner av seg selv, hvis du fjerner det så blir den aldri borte etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det bort flere ganger da jeg var gravid, jeg er veldig plaget av det etterpå. Nå som jeg har blitt gravid så har det blitt enda mer.

 

Vi får håpe at den forsvinner etter at du har født :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er i uke 18 og har hverken den stripa fra navlen og ned, eller fått hårvekst på magen. Sammenheng???

Kan det kommme heretter tro, eller burde jeg fått det til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Har hverken hår eller stripe på magen... Bortsett fra de håra som var der fra før da, 2 sånn mørke stive under navelen jeg napper bort med pinsett :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...