Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Jeg har alltid villet ha to barn. Når jeg nå har fått to barn har jeg plutselig lyst på et til. Men vet jo med fornuften at det vil jeg jo egentlig ikke om dere skjønner hva jeg mener.
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg syns to barn høres fint og passe ut! Da er man jo alt en liten flokk på fire!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå