Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 fylt år om hun hadde fått leve.......Det er den 3. gangen vi leser 7.september og hvor hun ikke kan besøkes og feires med gaver og verdens beste mammablaudis:) En rar og litt sår dag, men også litt mildere enn den var ifjor og året før. Så det stemmer nok det de sier, at tiden leger og gjør sorgen litt mildere. Og de gode minnene ennå sterkere. Det kjenner jeg stor takknemlighet for<3
Gjest Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Kjære deg, en spesiell dag for deg. Minnene blir sterke og en dag for ettertanke og følelser som galoperer, vet hvordan du har det :-/ (har også mistet en bror for mange år siden) Ettervert så blir sorgen mindre, men man glemmer heldigvis aldri og det er godt :-) Tenker på deg .......<3
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Tenk hvor fort tiden går.... Det er ikke så lett dette med døden.... Men siden jeg ligger litt foran deg i løypa, kan jeg love deg at tiden hjelper deg. Til jul er 10 år siden pappa døde. Og det er på en måte ikke så trist lenger. Misforstå meg rett, men jeg husker mer av da pappa levde enn jeg husker av død, begravelse og tiden etter. En lang stund var det motsatt... Bursdager er alltid en fin dag til å minnes. Og det er lov med mammablaudis, selv om hovedpersonen ikke er tilstede, fysisk:-)
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Ja,i går var du i tankene mine hele dagen =)) Syns å dagen var mildere enn den forige.Men våkna med tårer også i år. Å minnes alle gode stunder,også om di er få,ja det er godt.
Reveenka Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Digre knuseklemmer deles ut med raus hånd - sorgen blir nok aldri helt borte, men etterhvert blir den lettere å leve med. Jeg kjenner det går litt i perioder - noen ganger kjennes ikke tanken på mamma vond, bare vemodig - men akkurat nå er det 9 dager igjen til det er seks år siden hun døde, så tårene sitter løst for tiden.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2009 Takk for fine ord jenter....klemmer deler jeg raust med dere alle. Vi har alle opplevd å miste noen nære og kjære.... Tiden leger alle sår og det er godt å kjenne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå