4blir5 Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Er så utrolig sår der nede, føles som hele underlivet vrenger seg utover og det er så ubehagelig sårt. Andre? Hva kan man gjøre for å lindre det? Kan jo ikke gå uten truse heller, og må liksom ha truseinnlegg i også, har bare 7 dager til termin..
Pax - termin 24.09.09 Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Det lindrer litt for meg å smøre meg med litt olje, noen ganger bruker jeg stellekrem også hvis jeg ikke har oljeflaska for hånden.
g09g11&?13 Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 aloe vera gele smør på å la luft tørke;) funker best på høna mi..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Jeg har hatt akkurat det samme de siste dagene, skikkelig ekkelt. Jeg bruker zinksalve og det har funket, er mye bedre nå :-)
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Bruker masse olje. Jordnøttolje, olivenolje osv osv. E så sleip at eg nesten sklir ned fra stolen ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå