Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Herregud, er d bare jeg som blir irritert av å se på dem? Først i sølvkondomer med gjester - ganske artig, men de 'artige' kommentarene er bare til å bli flau av..og nå - hva faen, er de på hver kveld? Blir bare veldig irritert ..og det er ikke noe misplased anger her hvis noen tror d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Ylvis møter veggen var festlig, men dette greiene her som varer i timesvis skjønner jeg ikke poenget med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå