LegallyBlond Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Er på jakt etter en vinterjakke i merket minymo, noen som vet om og evt. hvor dette selges i Norge? Helst i Bergensområdet eller Osloområdet =)
Merete&Joh Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Hmmmmmmmmmmmmmm...kjøpte jeg ikke noe på lilletordivel.no tro...
LegallyBlond Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 Jo det stemmer nok, de har minymo, men har ikke vintervarene så vidt jeg kan se Andre?
playground princess Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Tror jeg så noe Minymo på lekeplaneten Raglamyr, Haugesund en gang.
playground princess Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 ....så kanskje de har det merket på andre lekeplaneter også?
hedda:-) Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Mange danske nettbutikker som har det merket, husker ikke hvilke, men googler du det så kommer det nok opp:-)
Koseklompen Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Vet at en butikk i Fredrikstad selger det merket. SÅ vinterdressen, tror de har vinterjakke og..
Mrs. Bouquet Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Har sett annonser fra det merket på finn.no husker ikke helt forhandler, men var en nettbutikk, og der va det blant annet vinterjakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå