Gå til innhold

Prøverør, annen type hjelp. Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hvert bort i kvinner over 40 som kan få hjelp til dette her i Norge? Jeg leste et sted at Klinikk Hausken ga dette tilbudet. Men, jeg trodde det var en øvrig grense på dette i Norge.

Noen som vet eller har råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

På Medicus i Trondheim tror jeg ikke de har noe eksakt aldersgrense, så lenge man er frisk og har eggløsning osv.

Lykke til!

Skrevet

Jeg tror det offentlige har en grense på 40, mens det private har grense på 45 år.

Lykke til !!

• 2 måneder senere...
Skrevet

hei!

Ser det er lenge siden ditt innlegg kom, men her er iallefall litt kjekk respons fra ei som prøvde fortvilet i 4år..fra fylte 37/38... gjennomgått 3 hormonkurer, deretter ivf behandling, pga alder måtte dette betales av egen lomme,,,, tja,- vi svei av nærmere 60 ooo, så du er klar over hva du går til om du må dekke ivf selv.

Vel hjemme fra klinikken gikk det ca 14 dager, så var den festen over, og en regelrett hormonell og mental nedtur,

SÅ SKEDDE DET STORE.- FØLG MED. fikk i etterkant klar beskjed fra fertilitets legen som inseminerte meg, at i utgangspunktet var dette nesten dømt til å mislykkes pga store muskelknuter rundt livmor, og disse ødela enhver mulighet til befruktning... dette burde min gynekolog ha gitt klar nota om.men nei ( dust)

Ergo, oppsøkte gynekolog igjen, tok ultralyd av livmor, redegjorde konkret hvor de største knutene lå, - oppsøkte en fotsone terapeut som regelrett fjernet de , etter 7runder hos ham og ditto runder hos min mann, SMAKK VAR JEG GRAVID OG HURRA!! Barnet kom til verden to uker før jeg fylte 42!! lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...