endaengang Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Minstemann fylte 3 år i juli og begynte å gå på do samme måned. Det var jo spesielt greit ettersom det var sommer og lettvindt på alle måter. Han har fortsatt bleie på natta men har byttet til underbukse hver morgen. Det har gått bra for det meste. På de beste dagene har vi bare hatt ett uhell. Når han må nr 2 har han ikke gjort annet enn å gå på do. Men i den siste tiden har han tisset ned flere underbukser per dag. Vi blir litt frustrerte her når det har gått så bra såpass lenge. I dag i barnehagen fikk jeg med to poser med meg hjem for vask. Hjemme fortsatte han å tisse i alt han fikk på seg. Tilslutt satte vi på han bleie for han skulle snart til sengs for kvelden. Da gikk han inn på rommet og gjorde nr 2 i bleia som han ikke har gjort på 2 mnd! Har han tenkt å bli bleiebarn igjen?? ;-) Er dette vanlig? Noen med erfaringer? Hva hadde dere gjort?
Karoline's*mamma Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Hmm, er ikkje lett, men trur eg ville tenkt meg godt, før eg hadde tttilbake til bleie. Det er jo veldig vanlig at det går litt opp og ned. Vi hadde ein periode der det var litt ofte, og då innførte vi klistremerker. Funka kjempe fint!! Men det er viktig det er hyppig klistremerker i starten. Eit kvar dag er leenge.. Det treng ikkje vere noko, men har du vurdert om det er noko som kan skyldast fleire uhell? F.eks. over til større avdeling i barnehagen ect..
endaengang Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 Han byttet faktisk over til stor avd nå i august. Noe vi har prata om hele sommeren og mange av kameratene ble flyttet over samtidig. Jaja, vi får vaske underbukser en stund til. Vil jo ikke tilbake til bleier på heltid!! Klistremerker eller lignende skal vi teste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå