Gå til innhold

Flere som ikke føler seg helt klar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 39+0 i morgen. Men føler meg slettes ikke klar for noen fødsel. Har ikke pakket bagen enda, å føler heller ikke for det.

Har fått på følelsen av at de fleste bare går å venter på at babyen skal komme ut. Kanskje jeg kommer til å gå over da ettersom jeg ikke tror det kommer til å skje noe enda....

Flere som har det som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det litt som deg selv om jeg har termin 09. koser meg med magen har ikke vondt noen plass, men det er et styr å kle på seg det er det eneste:-)

Skrevet

Hehe, jeg har vel ikke egentlig fått inn over meg at det kommer til å være en PERSON her snart. Det er så merkelig.

Skrevet

Tida har på en måte gått så fort at jeg ikke har rukket å tenkt over at det snart er over. Mon tro om bagen blir pakket hvis jeg "føler" at noe er på gang? Hodet er festet å jeg har masse vonde kynnere men...

Skrevet

Har gått litt fort ja, plutselig er terminen hær =/

Kjenner jeg får litt panikk med tanke på at

fødselen snart skal skje...

Har termin på torsdag, men føler det blir

overtid hær=)

Skrevet

hehe, er nå to dager på overtid, og har hatt hele en dag da jeg var klar, men så gikk alt skeis den dagen, så da trakk jeg meg..! :P Men fikk en liten boost i dag, er helt myk, nesten ingen kant igjen og har 1-2 cm åpning, og har hatt murringer i hele dag etter undersøkelsen, så begynner å bli litt mer klar igjen nå.. :P "skal bare" først.. :P

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Ja, jeg føler at jeg mangler noe, selv om jeg er ganske sikker på at jeg har alt i boks, hehe ;-) Også var det jo dette at det faktisk er en BABY. Hjelp! :-D

Skrevet

Jepp, heller ikke helt klar her.. riktignok 16 dager til termin, så jeg har jo litt tid på meg.. Men magefølelsen har sagt at denne kommer tidlig hele tiden, bortsett fra at den siste uka, så går jeg bare å vil rekke både det ene og det andre først..

Skrevet

Ja, dette har gått altfor fort for min del.... Flyttet inn i nytt hus for 2 uker siden og har termin om 6 uker... Har ikke tid til en ny mini-me ennå. Må bli ferdig med maling og utpakking og stæsjing etc.... Håper inderlig han minst blir værende til termin ja...!

Og fødebag og sånn er jo mååånedsvis unna...kremt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...