UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Nja, varm og god - ikke vanntett(skal prøve å impregnere i vinter) Klønete med løst ullfor, vanskelig å få på for min 4-åring. Vi opplevde mange knapper som løsnet. Kommer nok ikke til å kjøpe den igjen.
Gjest mphs Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Jeg har blitt annbefalt det av hun som driver bhg vår og mange flere har fortalt de er veldig fornøyde så den har vi kjøpt nå. Får se hva vi syns i vinter.
Anna Nym :o) Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Jepp. Hatt mange og har vert veldig fornøyd. Liker godt den med ullfor, men vanskelig å få på. Må tas på i to omganger.
tuppa & litjmor Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Her brukte 4-åringen vår/høstdressen fra skogstad gjennom hele vinteren. Holdt seg var og tørr. Hadde janus/nøstebarn ullundertøy og heimestrikka ullbukse og jakke under dressen. Dressen ble vasket mye (sikkert et par ganger i uka), ble impregnert på vårparten en gang tror jeg. Er godt fornøyd med dressen! Men det er kanskje ikke den mest slitesterke dressen på markedet (om du tenker arv); ser at den er slitt og småhullete i noen sømmer.
*smula* Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Vi har en vår/høstdress, og den holder som bare det. Bruker ull eller fleece klær under om vinteren og lillegutt holder seg både tørr og varm. God kvalitet og god passform.
Gjest mphs Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Vi har kjøpt Fun parkdress med avtagbart, vattert fôr. Vi fant ikke den med ull i trondheim. G-sport her hos oss ringte også rundt til alle de ande for å høre om noen andre hadde tatt den inn. Jeg ville egentlig se begge "live" før jeg skulle bestemme meg, men fant ut at siden ungene mine bruker ull undertøy med strikkeklær over holder det med den uten ullfor. Ville vært veldig synd å ikke kunne bruke alle strikkeklærne jeg har strikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå