Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Nå er det en mnd siden jeg fødte og har fremdeles renselse, hvilket er normalt, og de siste ukene har det blitt mer brunaktig/ikke så mye (trengte bare truseinnlegg) men nå blør jeg plutselig masse friskt blod, som mens. Er det normalt når det har gått over fire uker? Takk for svar!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Vil tro det er normalt, for når såret gror dannes skorpe, og når den skorpen løsner etter en tid, kan det komme friskt blod. Gjorde det etter noen uker hos meg hvertfall. Det kan jo også være mensen da, selv om du ammer kan du få den tilbake raskt. Hvis du ikke har smerter, eller det lukter eller ser ut som verk etc, ville jeg avventet og sett om det går over.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg blødde jevnt i 3 uker, etter det ble det helt borte i en uke. Så kom det tilbake og jeg blødde nesten ut de 6 renselses ukene:)Så vil tro det er ganske normalt. Fikk ikke igjen mensen før etter 6 mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå