Gå til innhold

Phil & Teds travelcot/reiseseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har den senga?

Irriterter meg sånn over hvor dårlig plass det faktisk er i den "bagen"!

Det er sånn at det den akkurat går igjen, og da er det spenn på glidelåsen. Venter igrunn bare på at den skal sprekke! Noen som har noe tips?

Jeg har fått den fint igjen èn gang. Da sloss jeg mot den i sikkert en halvtime!

Ellers er jeg stor fornøyd med den! Super seng! :)

Noen som vil dele erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt trangt i bagen ja, men blir litt bedre plass om man "vrir" selve senga slik at 2 av føttene (den delen som står på bakken) på senga peker oppover og de andre 2 nedover. Altså når du ruller senga sammen, rett før alle 4 føttene møtes snur du 2 av beina. Om du skjønner hva jeg mener nå..litt vanskelig å forklare..hehe

Skrevet

At jeg får to "føtter" på hver side? :)

Takk for tipset. får prøve det. Bruker senga en del, og kvir meg hver gang til å legge den sammen... :)

Skrevet

Ja, at de delene som ser ut som (smale) andeføtter ikke alle ligger på samme side av 'rullen' med de 4 beina, men 2 oppe og 2 nede. Nå ble du sikkert enda mer forvirra..er helt elendig på forklaringer..hehe :P

Jeg grudde meg også bestandig til å pakke sammen, og lot derfor mannen gjøre det. Han fortalte meg om dette trikset, og sist jeg pakket sammen fikk jeg glidelåsen igjen uten problemer. Og da var alt inni, inkl "teltpluggene". :D

Fortell om du får det til da! ;)

Skrevet

YEY! Det funket det òg! :) Tok litt tid, tror jeg bare er klønete. Hehe...

Men fikk det til, til slutt! :) Og det var bedre plass da, ja! Hurra! :)

Skrevet

Så bra! Ikke værst at du klarte å få noe ut av forklaringen min.. Og smart samboer jeg har! ;)

Skrevet

Syns det var bra forkart, jeg. Andeføttene... Hehe ;) Skjønte jo det!

Og, ja. Det kommer noe godt ut av desse mennene og en gang i blandt! Hihi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...