Lillegull og meg Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Har dere en annen hvitfarge i taket, lister og dører?
Halepadde Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 samme farge, men mye blankere maling
Lillegull og meg Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 Oljemaling da kanskje? Er liksom litt redd for at det skal se for "sterilt" ut med bare en farge!
Halepadde Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Brukte noe nytt de kalte "vannbasert oljemaling" (tror det var det de kalte det)...ser ut som/og føles som å jobbe med oljemaling, men du slipper å bruke whitesprit til vask av pensler og sånn.. Jeg brukte glansgrad 80. Syns følelsen av at det ser "sterilt" ut handler mer om hvordan du innreder og dekorerer, jeg da...
Lillegull og meg Skrevet 7. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2009 Joda, d er sant d! Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå