Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Ble så utrolig sint på mannen min i morges, da han sto opp kl 0500 for å dra på jobb, siden jeg våknet på grunn av vekkeklokka hans. Jeg skjelte han skikkelig ut. Jeg sover utrolig dårlig om natta og når jeg først har våknet har jeg store problemer med å sovne, men herregud hvor teit jeg er. Akkurat som jeg mister helt kontrollen over meg selv. Er det mulig? Flaut!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 er så ufattelig sliten om dagen... er nesten 8 uker på veg og dødskvalm, trøtthet av en helt annen dimensjon, så svimmel at jeg er livredd for å gå ned trappa og supersår for alt.... fikk omsider karret meg opp av sofaen ista for å begynne på middagen etter å ha tatt en høneblund etter vi kom hjem. han satt og jobbet (vi studerer begge to). så begynner han å legge ut om noe han har lest om fluor og hva som er sunt for tennene og ikke ( jeg tror på fluortabletter, han er skeptisk), og en eldgammel rapport om hvorfor de valgte å IKKE tilsette fluor i drikkevannet her i norge osv osv... har hørt en del av dette før, og ganske mange ganger, men det glemmer han av og til... på en vanlig dag ville jeg bare jattet med eller kommet med konstruktive motargumenter, men ikke i dag... tårene begynnte å sprute og jeg raste ut at han kunne til Hel... lage middagen sin sjøl og slengte mosesleiva i vasken så potetmosen skvatt veggimellom før jeg demontrerende styrtet ut av rommet... er det muuuulig å oppføre seg såååå barnslig???? (meg altså) vet ikke om det hjelper å lese det her, men ville bare illustrere at det er fere av oss....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Uff da. Hatt en dårlig dag du. Hormoner som begynner å kicke inn også. Få håpe han er tålmodig og forståelsesfult mot deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå