Gå til innhold

Juhuu!! Troll har vinterjakke og bukse til litt større barn også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har allerede fått den i posten og er super-fornøyd!

Jeg var litt spent på om 128 ville være litt stor til 6-åringen om vanligvis bruker 122, men hun kunne fint bruke den. :) Og så har vi den til neste år også. :)))

2-åringen har trolldress fra ifjor som passer.

Det er jo helt greit at de er dyre, når de er så fine i passformen at de går over 2 år. :)

Kjøpte jakke og finlandshette i syrin og brun farget, og brune bukser og votter.

http://www.trollcompany.no/site/index.php?option=com_content&task=view&id=192&Itemid=277

+ at jeg har kjøpt masse fra nytt fra Janus ridderkoleksjon til jentene, så nå er de rustet for vinteren. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal aldi ha troll dress igjen! Umulig å få på selv, og lekker og er ikke god...

Skrevet

Jeg er superfornøyd med alt fra Troll, vi har vinterdress til storesøster, anorakk og vindbukse, samt regntøy og ulltøy i samme merke.

Utrolig god kvalitet :)

Skrevet

Hmmm, da har du nok vært uheldig og skulle ha byttet dressen. Jeg har hatt troll hvert år til min nå 6-årige datter, også til 2-åringen min. SUPER dress. Aldri vært kalde eller våte i de. MEN det letter litt å ta på ulldressen først, hvis du har problemer med det.

OG noe mange glemmer, tror jeg, er at troll lager sine klær med tanke på at man SKAL ha tre lag med ull under. Hvis du plutselig har bomull el.l. under så forsvinner jo hele poenger. :)

Skrevet

Bestilte du klærne fra troll over nettet. Har du i så fall en internett adresse. Finner det ikke i butikker rundt her.

Skrevet

www.kidsfashion.no fører noe fra troll. Jeg bestilte dress der i fjor...

Skrevet

familiebutikken.no har også Troll :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...