Blopp1 Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Vi skal kjøpe varmepumpe,men sannelig om en vet hva en skal velge i denne varmepumpe-jungelen..........så har noen ei bra ei å anbefale???? Jeg er helt blank når d gjelder dette,så føler at jeg er på gyngende grunn :-//////
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 De du absolutt MÅ vurdere er Panasonic og Toshiba. Husk å finn en som er laget for norsk klima og tåler mange kuldegrader!!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Jeg googlet og leste på nett, så fikk vi en fyr hjem som skulle finne ut hvilken som passet best i vårt hus. Han kom frem til den samme som jeg hadde lest om på nettet;-P En eller annen toshiba polaric?! Best i test, og godkjent av naaf=)
Blopp1 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2009 Takker for svar,damer :-))))))))) Jeg har fått med meg at Toshiba er ei bra pumpe,så skal finne ut litt mer om de.....
*vips* Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Har en Mitsubishi og den er fantastisk!!!
Blopp1 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2009 Flere som har noen gode råd/anbefalinger?????
Blopp1 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2009 dytter litt jeg.........................
* 5 om dagen * Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 carrier. strømforbruket er gått ned, og ren og fin luft inne,og her har vi ikke hatt krupp siden den ble montert for et år siden.
Blopp1 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2009 Hmmmmm, d med krupp*en var interesant,for vi har en 2 åring med krupp og antaglig astma...................!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå