søte lille:) Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Syntes jenta mi har vært litt vel stille idag..Ikke greid å vekke henne ordentlig værken med kaldt vann,frokost eller søt mat/drikke..Har merket ett par dult,kankje 5 6 tilsammen..Er det andre som har hatt det sånn?Bør jeg dra på føden/legevakt?
luftbobler Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg har ei veldig rolig jente. Hun reagerer ikke på kaldt vann, kaffe eller andre søtsaker. Min kur er å alltid ha en pakke frisk-is i frysern. Den pleier hun alltid å reagere litt på:-) Du skriver ikke noe om hvor langt du er på vei ?
beibiboom Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Vet du om babyen ligger i seteleie? Jeg merker veldig forskjell på sist svangerskap (sete) og dette (hode). Jeg føler jeg har en helt turbo unge inni her nå, men det var nok bare storesøsteren som var så vanvittig rolig siden hun hadde litt mindre boltreplass til armer og bein!
det er berre mordi Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Hei:) Sikkert greit å sjekke, bare i tilfelle - gjorde også det i uke 30 og ble beroliget. Hadde da ikkje kjent noe liv på 1,5 døgn. Da var alt i orden. Morkaka mi er fremme, så derfor er det nok mere liv enn jeg kjenner, og det er nok sannsynligvis det som er forklaringen med deg også. Er i uke 35 nå. I dag har hun vært like rolig igjen. Kjent 3-4 dult lengst oppe - kjennes ut som hodet har kommet ned, for magen min har minka litt. Er veldig ekkelt å ha en så "lat" unge:) Evig bekymra, og vil ikke "renne ned" sykehuset hver gang det er lite liv heller.. Reagerer ikke på hverken kaldt vann, sukker eller noe av de andre idiotsikre tipsa jeg har fått her inne. Lykke til, og få høre hvordan det går:)
søte lille:) Skrevet 7. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2009 Da er jeg kommet hjem fra føden etter 4 laange timer.(hehe) tror ikke det vanligvis tar så lang tid,altså fordi det var 4 akkutt tilfelle akkuratt når vi var der..Men ringte først og fikk beskjed om å drikke sterk saft med sukker og ringe tilbake en halvtime etter det!Syntes forstatt det var veeldig stille så jeg bestemte meg for å dra for å sjekke.ble først sjekket blodtrykk og urin ,deretter tok jeg en sånn "sparketest".Hun sparket mens jeg satt der men fortsatt unormalt lite,men i følge legen var målingene kjempefine ,dermed ble vi satt på venterom for å vente på UL ,og mens vi satt der (ett rom som tydlig var for fødene og nybakte fedre)Satt det 2 kanskje så søte menn der med hver sin datter som hadde kommet til værden for 1 time siden ..De var litt stresset og litt klomsette disse mennene og prøvde stadig og benytte seg av tilbudet av mat som sto der ,men hver gang de skule ta en bit,begynnte ungen å gråte og da var det påen igjen med å bysse de små..Herrgud så koslig og søtt..De var liksom litt rød i ansikte av nervøsitet,ydmykehet,og stolhet ..Var litt av en kveld og ganske kult for vi fikk ett innblikk i hv som ventet oss.Spessielt for pappan her fordi jeg tror det gikk litt opp for han om hva som ventet han..Var borti de små flere ganger for å se på de Å sa"å så små å søte de er" ..Etter en time på dette rommet kom lege som tok UL på meg og alt så kjempefint ut ,faktisk"perfekt" var ordet hun brukte.Ungen min var ca1500, så litt større en gjenomsnitt og syntes faktisk det er betryggende hvis fødsel skulle mot formodning starte før...(er nok litt den nærvøse typen ,jeg ,men har mistet en gang før så det er sikkert derfor jeg er litt engstlig..)Jenta mi hadde snudd seg slik at det var det som gjorde at bevegelsene hennes føltes annerledes ut for meg... Glad jeg dro selvom det tok tid..Nå skal jeg bare kose meg ,og ikke være så bekymmret for det blir nok en liten baby på meg i noveber:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå