babyprincess Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 klørklørklør og får prikker...noen tips til hva gjøre for å unngå dette? Noe å smøre på...noe lurt å barbere seg m?
annki83 Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 barber med hårene ikke i mot.. (lettere sagt en gjort har jeg funnet ut) vask med pyrisept eller lignende etterpå og smør på aloe vera (leste det tipset i vimenn faktisk og syns det hjelper)
babyprincess Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 millioner takk, det skal jeg prøve:-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Barber ofte,og smør med klorhexidin etterpå=ingen røde prikker og kløe:-)
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Brberer dere vekk alt? eller lar dere litt stå igjen? Og er det for deg selv eller mannen dere gjør dette? (Har gjort det selv altså..men lurer)
Halepadde Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Bruk maskin - Philips ladyshave... Etter at jeg begynte med den får jeg aldri nupper...
babyprincess Skrevet 7. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2009 litt igjen på midten. For meg selv....! Dusjer mange steder som ikke er hjemme...så greit å se ok ut..hihi
babyprincess Skrevet 7. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2009 men tar en maskin alt, så det blir helt glatt, eller er det pigger igjen liksom? Kanskje jeg må invistere i en sånn maskin:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå