Gå til innhold

hvor finner man kjole som

Anbefalte innlegg

Skrevet

passer til strand bryllup?

vil ha en hvit lang kjole, men skal være lett stoff og litt sånn som flagrer" i vinden,..hehe så altså ikke typisk brudekjole. det blir for varmt..vi skal gifte oss i mexico, så den må være så lett som mulig ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maggie Sottero har en kolleksjon som heter Destinations, med mange nydelige kjoler som jeg tror vil passe fint til et strandbryllup.

Gå inn på www.maggiesottero.com -> Collection -> Destinations :)

Skrevet

takk for det, der var det mange fine kjoler å velge mellom :-)

Skrevet

Giftet meg i denne kjolen i sommer.

Fant diverse lette kjoler på www.jkdress.com.

Denne bestilte jeg på mål, men hadde akkurat funnet ut at jeg var gravid når jeg skulle bestille, la til litt ekstra på målene, så måtte få sydd den litt om om når den kom. Men den var superlett, og jeg ryddet hele lokalet, kjørte bil og diverse i kjolen :)

http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=4485

Og den kostet ca 1600kr inkl frakt!!! Og ble levert på ca 4 uker.

Anbefales! Vet om flere som har bestilt kjole her og vært fornøyd!

Skrevet

herreli så vittig....har sett på den kjolen mange ganger og syns den er knall fin!!

er bare usikker på om den passer til min fasong... kan e spør hvordan du ser ut. hehe

jeg er kraftig. Er 170cm og veier ca 80kg...store pupper.

å har såååå lyst på den..

Skrevet

Jge tror jeg skal ha Regata i Pronovias 2009 kolleksjonen (www.pronovias.com).

den er veldig fin og lett...

Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte min kjole på dhgate.com. Kjolen kostet 900 kroner med porto og passet perfekt bortsett fra at lengden måtte justeres litt. Du kan enten velge en kjole du finner der, eller så kan du ta kontakt med en selger å sende over et bilde av kjolen du ønsker. Bare sørg for at det er en selger med positive tilbakemeldinger da det er mange forskjellige selgere der. :-) Lykke til.

Skrevet

hehe..er selv 176cm, og var vel minst 85kg og 5mnd på vei i kjolen.

Ble veldig fin likevel. Endte med at jeg fikk en skredder til å flytte stroppene, slik at jeg fikk en over hver skulder. Hvis ikke ble kjolen helt vridd pga store pupper... Fikk ihvertfall MASSE skryt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...