Gå til innhold

Flere som skal prøve på nummer 2 nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er straks ferdig med mensen og vi har bestemt oss for å prøve oss på å få et barn til.

Gikk jo veldig fort forrige gang, men man vet jo aldri om det klaffer så raskt denne gangen. Er kjempespent på hvor lang tid det vil ta - trodde det skulle bli litt mindre spennende denne gangen, siden vi har vært igjennom det, men det er akkurat som om alt er glemt...

Er jo ganske slitsomt med bare ett barn, så kan ikke en gang tenke meg hvordan det blir med to... hjelpes meg hva er det vi begir oss ut på ... :-S

Hadde vært morsomt om det var flere av oss så vi kunne dele denne prøveperioden sammen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal begynne å prøve på nr. 2 :) Også straks ferdig med mensen så kanskje vi er heldige begge to og får juni-2010 barn?!

Lille gutten var ikke planlagt, så synes det er ganske spennende, og kanskje litt stressende, når vi skal prøve aktivt for å bli gravid.. Gleder meg så mye til å gå gravid igjen og ikke minst til et nytt familiemedlem :)

Åssen gikk siste svangerskapet? Hvor gammelt er barnet ditt?

LYKKE TIL!

Skrevet

Vi prøve som bare d :-) Lillemann e akkurat blidd 10 mnd :-)

Lykke til!!!

Skrevet

Vi er også igang med prøving, men skal sies at jeg er mye mer avslappet denne gangen. Lille knerten er straks 10mnd så vi har det ikke travelt. MEN hadde jo vært veldig hyggelig om det skjedde noe om ikke så veldig lenge da;) Er i andre pp om vi kan kalle det det:)

Skrevet

Vi lurer jo litt på å prøve på nr 5 vi da..:) Minste lille knerten er bare 3 mnd så vi lurte på å vente til vi er ferdig med husbygging på nyåret, men jeg har egentlig lyst å få neste (og siste) med en gang.. Er stor aldersforskjell fra de eldste til minsten (8 år) så jeg vil at det skal være bare rundt et års aldersforskjell mellom de to minste..

Jaja.. sikkert flere her som tror vi er gal nå da men...:)

Skrevet

vi har begynt prøvinga på nr 2. men lille A er bare 5 mnd no og har ikke fått tilbake mensen ennå. så kan sikkert ta sin tid med oss:P

Skrevet

Så bra at det er flere som skal prøve :-) Barn nummer 5?? WOW! Fantastisk! Og jeg som tenker litt på hvordan skal bli med to..

Ble ferdig med mensen i går, så tror vi skal til dyst i dag. Samboer er superfornøyd - han får så mye sex han ikke har fått på år og dag (typ hver dag)... vi tar det også med ro, det får klaffe når det klaffer. Men kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg til å tenke endel på det.

Svangerskapet mitt var fantastisk. Hadde ikke noen nevneverdige problemer, tvert om, jeg hadde masse energi når jeg kom i 2. og 3. trimester og husker at jeg synes sommeren og høsten var så vanvittig vakker. Uten at det plagde meg veldig hadde jeg endel vann i kroppen og høyt bt + fødelsen var langvarig og tøff, men har nullstilt meg og er klar for en ny. Det var jo en vakker opplevelse selv om det gjorde vondt.

Gutten vår er 9 mnd i morgen, så hvis det skulle klaffe på et av de første forsøkene så blir det ca 1,5 år i mellom. Synes det hadde vært perfekt.. men kanskje tar det litt tid.

Skrevet

Å så spennende! :) Det er nå over 8 måneder siden jeg sverget på å ALDRI noensinne i mitt liv gjøre dette her igjen (eller det varte noen måneder), men har begynt å tenke sånn smått på når det ville være passende med nestemann. Så fort man glemmer, plutselig sitter en og ser tilbake på barseltiden med stjerner i øynene ;P

Skrevet

Ikke sant. Jeg var så glad når vi endelig hadde kommet over de første månedene, og nå når jeg ser disse små så lengter jeg litt tilbake dit. Helt merkelig... :-D Håper du joiner inn i prøvingen om ikke lenge Maja_1.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei! Da er jeg gravid på nytt! Første pp :-)) Vet ikke helt hva jeg driver med egentlig... Noen som har noen morsomme måter å fortelle det til barnfar?

Skrevet

Gratulerer så mye!! Så herlig:) Jeg har sååå lyst jeg også....

Hvis det skal være morsomt så er jo en ting å skrive på bleia til barnet dere har at "jeg skal bli storebror/søster" og så få mannen din til å skifte på h*n....

Skrevet

Så festlig! Det kunne jeg gjort, men pakket inn g-testen som gave i stedet. Han ble helt sjokka (på en positiv måte da) :-) Prøver dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...