maizi Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Kan anbefale et ammeinnlegg som heter chicco som de selger på apoteket. Brukte ull til og begynne med, men syntes det var stress og vaske de pluss at de lukter ikke særlig godt når de ble fuktig. Chicco ammeinnlegg er engangsinnlegg med et pulver inni som blir til gele når de blir våte. Ble sjelden lekkasje, ikke engang på natten. Kommer garantert til å bruke disse denne gangen også. Muligens med noen i ull til å ha utenpå når det er skikkelig kaldt:)
kamillaen Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Takk for det tipset! Husker de jeg hadde med 1 mann, de simple fra matbutikken,ikke mye å skryte av., så jeg før prøve tipset ditt=) Chicco=)
Pax - termin 24.09.09 Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Dessverre har importøren sluttet å føre Chicco-serien i Norge. Så dermed må det skaffes fra utlandet. Jeg jobber på apotek, og de tipsene jeg har fått fra kunder er at Medela sine ammeinnlegg er de nest beste. Så denne gangen skal jeg få prøvd ut de.
heiamagen Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 De kan bestilles fra www.apotekhjem.no. Søk på Chicco. Jeg bestilte nok for mange mnd...er helt avhengig (ikke reklame altså, bare erfaring)
***Juanita*** Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Jeg var veldig fornøyd med disse innleggene sist og har en stor boks igjen fra forrige runde. Men trodde jeg måtte innstille meg på å finne en erstatning siden apoteket (i allefall Apotek1) har sluttet å selge dette ammeinnlegget. Dette fordi Chicco har begynt å tilsette noe antibakterielle greier i innlegget. Betyr dette at de har begynt å ta innleggene inn i sortimentet igjen?
***Juanita*** Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Når jeg tenker meg om har jeg forresten sett chicco-innlegg på Fru Lyng.
beibiboom Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 helt enig- ingen over, ingen ved siden!! Håper det blir mulig å få tak i dem nå da... Skriv inn hvis noen finner dem i butikk!!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 I samme stil som Chicco (går jeg ut i fra,siden det nevnes pulver som blir til gele når det blir fuktig),- prøv Thermobaby sine (Fåes på bl.a. Babykos og Barnas Hus). De ble jeg 100% avhengig av da jeg ammet min første. Hadde store startproblemer med ammingen og disse hjalp til med å ordne biffen. De er også slik at når de blir våte så kapsler de inne fuktigheten i et geleaktig stoff,slik at de alltid er tørre utenpå og inn mot brystet. Sikker vinner: Thermobaby innerst, store ullinnlegg ytterst. Evt da Chicco, siden det høres ut som om de oppfører seg likt. Bare skip å prøve natusan etc engangsinnlegg ei heller bomullstoffer inn mot brystet. Jeg opplevde dem som lekk, og klistret seg på såre bryst etc... Bortkastede peng.
beibiboom Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 høres helt likt ut ja! takk for tips:-) får vondt bare av å tenke på natusan sine....
Annie1972 Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 Jeg synes ammeinnleggene fra Libero er veldig bra! Fåes kjøpt på kolonialbutikker til en brøkdel av prisen slikt utstyr koster på apotek. Enig! Natusan sine er helt elendig.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 7. september 2009 #11 Skrevet 7. september 2009 coop sine setter seg ikke fast. var superfornøyd med de sist jeg ammet! natusan sine satte seg fast i såre brystvorter (au), mens coop sine var geniale! hørt mange andre som har vært fornøyde. ikke dyre heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå