Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Nå er jeg så lei at jeg barehar lyst til å gi opp. Jeg har siden april vært på desperat leting etter å kjøpe leilighet. Kan kjøpe andelsleilighet til 1,5mill. Jeg er alene med en 2åring og må ha 3roms. Jeg har funnet masse, lagt inn bud på 4av dem, men alle går for langt over takst, og da har jeg ikke råd:/ Jeg bor i Bergen, og det er dyrt. Jeg har all familie, venner, jobb og barnehagplass i Åsane, og har ikke lyst til å flytte vekk herfra. Men jeg må jo snart finne noe vel? Føler alle finner et bosted med en gang, legger inn bud og får den- bare ikke jeg!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Om du har 1,5 mill som max må du ikke se på leiligheter til 1,4 og 1,5 mill, men på de til ca.1,2 slik at du kan være med på budrundene.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 hvor får man leiligheter til1,2 uten en fellesgjeld på en milliard?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Ha. så på finn nå og der var det jo ikke dyrt i forhold til her. 3 (4) roms terrasse leilighet til 1 490 000, her må man ut med 2,8 for en tilsvarende leilighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå