Elin snart mamma til 3 Skrevet 9. september 2009 #26 Skrevet 9. september 2009 så kult alltid morsomt å høre at det er andre med baby i nærheten også har ikke bodd her mer enn 1 år vi da, men tror jeg sirka skjønner hvor du bor Hadde du prøvd babycafe på helsestasjonen??
Dossa :) Skrevet 9. september 2009 #27 Skrevet 9. september 2009 Jeg har ikke fått somla meg til å dra på helsestasjonen på onsdager når det er babykafe. Men har jo hørt at det er mange som møter opp, så tror jeg skal ta en tur neste uke, hvis det ikke går en bra film på babykino på Jessheim Vi har bodd her på Haga i 2 år. Bygde nytt hus i 2007, trives veldig bra her! Både jeg og min mann er fra Nes. Han fra Haga og jeg fra Brårud Hvor er du fra?
Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. september 2009 #28 Skrevet 10. september 2009 tror virkelig jeg skal klare å få med meg en sånn babykino tur assa Vi er skikkelig innflyttere begge 2 her da. Samboer'n er fra Råholt (Eidsvoll) å jeg er fra Bærums verk ikke langt i fra sandvika Så deilig med helt nytt hus da Morro at du kommer fra Brårud da! vi drev å kikka på et hus der før vi endte her litt mer hyggelige priser når man etablerer seg gitt. Er jo ikke lange tiden man bruker inn til oslo feks heller da selv om målet er å få en jobb utenfor byen. Har kanskje barn i haga barnehage du da?? Har søkt plass der til junior fra januar 2010. Må jo desverre tilbake til jobb da *sukk* Storkoser meg hjemme med knerten
Dossa :) Skrevet 11. september 2009 #29 Skrevet 11. september 2009 Vi bodde 7 år på Strømmen, men med to små den gangen ble det fort litt trangt. Og siden vi fikk kjøpt billig tomt av svigers var ikke valge vanskelig. Vi ville helst bygge på Strømmen eller Lillestrøm men prisen der er jo helt på tryne. I etter kant er vi veldig fornøyd med å bo på landet. Unga kan bare gå ut og løpe omkring som de vil uten at vi må bekymre oss for trafikken. Jeg stor koser meg med å gå hjemme. Begynner på jobb igjen neste høst, og da begynner vesla i barnehage og største mann på skolen. Hva jobber du med? Jeg er lærer på en barneskole her i Nes kommune og stor trives!
Elin snart mamma til 3 Skrevet 11. september 2009 #30 Skrevet 11. september 2009 jobber som teamkoordinator på et kundesenter i oslo så jeg vinner NSB fram og tilbake fra jobb gitt derfor vil jeg heller kikke etter en jobb litt mer lokalt. Kjedelig om lillemann skal ende med åpningstidene i barnehagen tatovert i panna fordi toget nesten aldri er i rute sånn at jeg henter for sent! Bodde i Lillestrøm før vi flyttet hit vi da. Kjempedeilig å ha alt rett utenfor døren , men skal aldri flytte tilbake til det mygg hullet! Var helt grusomt i fjor sommer da det var så varmt. Måtte ha alle vinduene igjen i huset pga mygg, å hagen kunne vi bare glemme å være i hvis vi ikke ville ha 1000 myggstikk på en kveld. Utrolig deilig å komme opp hit å kunne være ute i hagen samt sove med vinduet oppe Jobber du på skolen her på Haga ??
Dossa :) Skrevet 11. september 2009 #31 Skrevet 11. september 2009 Jobber på en barneskole ikke langt unna Når det gjelder barnehage så fikk vi plass på Haga barnehage men søkte overflytting til en annen. Jeg liker blant annet ikke beliggenheten til barnehagen. Du har jernbanen på den ene siden og Glåmma på den andre. Det er sikkert like trygt der som på en hvilken som helst annen barnehage....men men..... De to eldste unga blir hentet av min mamma i barnehagen idag og skal sove der til imorra. Så på en måte er vi barnefrie ikveld bare vesla som blir hjemme men hun er jo så lita og snill. Sovner kl 19 og sover hele natta til kl 07. Kan ikke klage, å kunne sove hele natta er gull verdt Oooops jeg har glemt å pakke litt klær og ting som unga skal ha med seg, må gjøre det før mamma kommer. Ha en riktig god helg!! Vi kan jo sende hverandre PM her på DIB eller??
Ronja&Odin Skrevet 11. september 2009 #32 Skrevet 11. september 2009 jeg er fra nes=) eller bor her i allefall... flyttet fra eidsvoll i fjor vinter og er suuuupert her=D bor i skogbygda
Regnbuens barn™ . Skrevet 11. september 2009 Forfatter #33 Skrevet 11. september 2009 Så hyggelig med så mange svar da, vi får ta et Nes- treff en gang ;-) klem klem
Gjest Macy Skrevet 11. september 2009 #34 Skrevet 11. september 2009 Er oppvokst i Nes, og vil bare si at det er et flott sted for barn å vokse opp :-) Landlig, trygt og godt med mange fritidstilbud, idrett osv. Man blir kjent med folk, man er ikke så anonym som i byen. Skulle gjerne bodd der selv hvis det ikke var for at det blir for langt til jobb for oss.
Dossa :) Skrevet 11. september 2009 #35 Skrevet 11. september 2009 Ja la oss treffes!!!! Det hadde vært så gøy :) Når kan dere da folkens? Jeg er hjemme i perm så for meg passer det fint på for og ettermiddagen
Regnbuens barn™ . Skrevet 11. september 2009 Forfatter #37 Skrevet 11. september 2009 Jeg er med, men helst i oktober, fordi vi reiser bort snart, og da er tiden frem til det litt hektisk ;-)
Dossa :) Skrevet 11. september 2009 #38 Skrevet 11. september 2009 Da finner vi en dag i oktober folkens Kan dere på for eller ettermiddagen? Jeg som henter unga i barnehagen så mellom kl 10 og 15 passer best for meg Hva med mandag 5 oktober kl 11 et eller annet sted. Hvor, kom med forslag
Regnbuens barn™ . Skrevet 11. september 2009 Forfatter #39 Skrevet 11. september 2009 Nå er vel dere bedre kjent enn meg da=) Men jeg henger meg på, har fri fra skolen torsdager og fredager ser det ut som, men kan som sagt være fleksibel for et hyggelig treff =) Sender deg pm jeg dossa, så kan du få mailadressen min.
Dossa :) Skrevet 11. september 2009 #40 Skrevet 11. september 2009 La oss prøve Møtes torsdag 8. oktober kl 11 på et spisested på Jessheim Hva med på Egon eller Peppes eller Jordbærpikene som ligger i selve senteret? Hvem av dere kan den dagen? Send meg gjerne en PM så vi ikke mister kontakten med hverandre Klem
Regnbuens barn™ . Skrevet 11. september 2009 Forfatter #41 Skrevet 11. september 2009 Sendte deg istad, fikk du pm?
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. september 2009 #42 Skrevet 11. september 2009 Bor du i Eidsvoll enik? Hmm det gjør jeg å..
Dossa :) Skrevet 12. september 2009 #43 Skrevet 12. september 2009 Jepp den fikk jeg Jeg forandret dagen siden du hadde fri torsdag og fredag. Da kan vi prøve å få til på en av de dagene tenkte jeg Jeg kan torsdag 8 oktober, kan du da? Har ikke hørt fra de andre annå....men de svarer nok snart. Klem
Regnbuens barn™ . Skrevet 12. september 2009 Forfatter #44 Skrevet 12. september 2009 Passer helt fint ;-)
Dossa :) Skrevet 12. september 2009 #45 Skrevet 12. september 2009 Så bra!!! Jeg nevnte noen spisesteder på Jessheim hvor vi kan møtes Samme for meg, hvor frister det for deg/dere å møtes?
Regnbuens barn™ . Skrevet 12. september 2009 Forfatter #46 Skrevet 12. september 2009 Kan godt ta egons som har all type servering? Samme for meg da, skal ikke være vanskelig på et sted fremfor et annet ... hehe ;-) blir koselig!
Dossa :) Skrevet 12. september 2009 #47 Skrevet 12. september 2009 Da blir det treff på Egon Jeg har laget en ny tråd, håper de andre leser den og melder seg på så blir vi mange som møtes på Jessheim :)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 13. september 2009 #50 Skrevet 13. september 2009 vel overstått helg folkens jeg er med!!! hvordan er det å komme inn med barnevogn på Egon??? var mye på egon i lillestrøm da jeg gikk gravid å der er det vendig trangt Noen som vet?? kan forresten alle dager jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå