Gå til innhold

Rettetang.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå til innkjøp av ny rettetang, men så usikker på hvilken jeg skal velge. Noen som har gode erfaringer eller vil anbefalle noen spesielle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en keramisk rettetang fra OBH Nordica og er kjempe fornøyd med den

Skrevet

ghd, litt dyr, men du kommer ikke til å angre :)

Kjempe god rettetang, laget av produsent med god greie på hår. Selges hos frisørsalonger eller internett fra utlandet.

Skrevet

Noen som vet en frisør i Oslo som selger GHD rettetenger?

Kjøper man fra utlandet må man jo ha adapter. Det er ukult.

Skrevet

Ghd går på universal strøm. Jeg kjøpte min fra england, skrudde av det engelske+++ adapteret som var montert utenpå det "vanlige" norske.

Altså inni pluggen for engelsk+++ adapter var et vanlig støpsel.

Skrevet

Anbefaler også GHD. Tror ikke du må ha adapter hvis du kjøper fra lookfantastic. Kjøpte min i Bergen, men var på en kjede, modern design eller noe. Tror de fleste kjedefrisørene har ghd.

Skrevet

Frisørsalongen i kjelleren på Oslo City har ihvertfall GHD.

Selv kjøpte jeg en billig Remnington på Chlas Ohlsen. Helt ok...Men hvis pris ikke spiller noen rolle hadde jeg gått for GHD.

Skrevet

GHD er best, en helt ny verden etter at jeg fikk meg den! Kjøpte fakisk på halv pris på finn.no, helt ubrukt altså! kikk innom!

Skrevet

Jeg har brukt Remington i flere år, og den er veldig god i forhold til hva den koster, synes jeg da. Jeg har grovt og uregjerlig hår, men med den tanga blir det helt silkeglatt.

Men etter å ha prøvd min venninnes tang (som er frisør) av typen CHI, så har jeg mer lyst til å investere i en dyrere. Remington-tangen blir veldig glovarm og er litt tung å holde. Man må også kanskje dele opp håret litt mer med remingtong-tanga enn med en dyrere tang. Men nå har jeg ekstremt tykt hår også da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...