Fiolinen Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Samboer jobber turnus borte, plattform. Vi har vært sammen i ni år, har to barn. Nå er ha ute, og det er et mannsdominert yt\rke han er i, men nå var det kommet til en dame, som han visstnok syns var veldig dyktig. Så bra for firmaet da Jeg er like interessert i å hære om hans kollegaer som han er i å høre om mine, det betyr null interesse. Så sjekker jeg profilen hans da...da har hun skrevet og spurt om hvordan det går osv, hun dro nemlig hjem før han. Så¨svarer han at det gikk bra osv, og lurer på hvordan livet på land er. Hun svarer jo, og legger ut om hva hun skal de flgh dagene, og så klemklem til slutt....Ok, når ble de så gode venner???Jeg kjennerd et stikker i magen,og han kommer til å bli gransket nøye når han kommer hjem...Hvordan hadde dere tolket dette?
Fiolinen Skrevet 7. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2009 Har aldri hørt om denen damen før...
Gjest Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Noen mennesker er bare "kos og klemme"-folk og slenger på klemmer til alt og alle. Ville ikke tenkt nå videre på det;)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Ville tolket det som om de har god kjemi sammen på jobb, noe som er viktig og bra. Men det betyr absolutt ikke at det er noe på gang. Og som hun over her skriver; noen er bare sånne "kos&klem" mennesker, mens andre er ikke.
Gjest ->>- Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Hadde tolket dette som at du er sjalu av deg. Utover det er det da helt normalt å ha vennskapelige forhold til kollegaer av et hvilket som helst kjønn, og også å omtale kollegaer man liker overfor sin partner.
Aliena Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Du skriver at dere ikke er interessert i å høre om hverandres kolleger. Synes ikke at det er så rart at han ikke har nevnt henne før da. Det hørtes ut som et normalt kollegialt forhold for meg i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå