Gå til innhold

Blir du sur om mannen din "poker" damer på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Leser at poking betyr flørting eller oppmerksomhet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poking er som å prikke noen på skulderen og si "hei". Ikke noe verre enn det og nei, jeg hadde definitivt ikke blitt sur

Skrevet

Ikke jeg heller,men siden poking ble forklart som flørting så lurte jeg på om noen ble sure.... :)

HI

Skrevet

Hvorfor skulle han drive å poke andre damer da? Jeg driver da ikke å poker andre menn i tide og utide! Poking er også fryktelig fjortis å gjøre. Ja, hadde blitt muggen om han hadde drevet med det.

Skrevet

Om de hadde poka mannen din først da,så poka han dem tilbake....Hva synes du om det?

HI

Skrevet

Jeg aner ikke om driver å poker noen,men jeg har en kamerat på fb som driver å poker meg,så jeg poker jo sef tilbake.SÅnn har vi holdt på i noen mnd nå.Men det er ingen flørting.Så jeg hadde ikke tenkt noe om han poket damer.

Skrevet

Tror noen har misforstått bittelittegrann her. Poking er ikke som "hei".

Poking er som "i poked you with a stick" og det betyr flørting.

Og poke hverandre på facebook er små flørting.

Skrevet

hehehe er poking flørting? Poker aldri selv, men blir poket til stadighet. Jeg har liksom ikke skjønt vitsen annet enn oppmerksomhet.. Hadde nok neppe reagert om mannen min hadde poket på noen heller.

Skrevet

hehe! Da har mange jenter flørtet med meg og jeg har flørtet med mange jenter. Ja, jeg har til og med flørtet med broren min, hihi!!

Å "poke" er å prikke eller å pekke noen med en finger. Verken mer eller mindre

Skrevet

Poking er som å dytte til noen i siden.. små flørting ja

Skrevet

Hva slags beskjed får man når man poker noen da? Kan vel like godt sende pm?

Skrevet

Beskjed?? Det er jo bare for å gi noen litt uskyldig oppmerksomhet..

Skrevet

Jeg har da blitt poket til stadighet jeg og, men det er gjerne hvis jeg ikke svarer noen eller de vil ha min oppmerksomhet på lik linje som om du hadde prikket noen på skulderen som du kjenner hvis du møter de et sted.

Sånn er det i hvert fall blandt mine facebook-venner. Mulig andre har en annen holdning til det, men det bryr jeg meg fint lite om!

Skrevet

Hvordan ser man at man har blitt poket?

Skrevet

Huff, de eneste som har poket meg er de som er nye på facebook og ikke helt vet hva de skal ta seg til der inne. Er vel ingen som legger noe i det? Når det er sagt, det kan vel oppfattes som flørting om det på forhånd er litt spenning mellom de to som "poker"

Skrevet

Jeg ser på poking som at det er en person som prøver å irritere ved å prikke meg på skulderen, men i dette tilfelle; irritere meg ved at det hele tiden står: xxxx has just poked you.

Skrevet

Ja, jeg og min gifte elsker poker hverandre stadig på Facebook. Det er i grunnen den eneste "skriftlige" kontakten vi har, bortsett fra tekstmeldinger...

Skrevet

Min mann poker en dame støtt og stadig, ser ikek noe galt i det. Setter jeg meg åp pc'n og facebooken hans er åpen der han har fått en poke fra hun poker jeg tilbake. Så om det betyr flørting, flørter jeg med de han flørter med.

Jeg bryr meg like lite som han bryr seg om hva jeg gjør. Vi kan begge komme inn på hverandres profiler om vi vil, så ingen av oss ser noe vits å gjøre noe vi må sjule ofr hverandre. er det noe vi er usikkre på om den andre ikke liker, spør vi først.

Skrevet

hvis det er flørting, så er jeg på flørtern med to venninner jeg da=) hihi

hun ene poka meg for over et år siden, jeg poka tilbake og nå har vi holdt på med det siden.

hun andre poka med for ca et halv år siden, jeg poka tilbake, og hun igjen, så da har det blitt til at vi poker hver dag.

så poke poke=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...